twoja roślina jest widocznie osłabiona, żółknie lub więdnie? Napisz, a uzyskasz pomoc
ODPOWIEDZ
  • 3 / / 0
Przeczytalam uwaznie Wasze forum ( i nie tylko to...). Moje malenstwa rosly sobie dobrze, przez tydzien, a teraz maja pozlokle listki (pierwsza para lisci - nie liscienie!) poskrecane do gory - ewudentny brak azotu, zahamowaly wzrost - tez brak N, zaczyna schnac druga para lisci, wiodka logyga - brak potasu i fosforu. maja super nawoziki, jako ze jestem rolnik z wyksztalcenia, myslalam, ze osbie poradze i zrobie facetowi niespodzinake jak wroci z zagranicy. a tu frugo. pomozcie mi, bo juz nie wiem co robic.

pH gleby 6,0, pH wody z nawoazmi 6,5
brak robaczkow
1 lampa sodowa 400W 50 cm nad wierzcholkami roslinek
4 200W swietlowki po bokach
pomieszczenie jest wentylowane, wilgotnosci powietrza ok. 60%, gleby 45-50%
temperatura ziemi 20 st.C, powietrza przy listkach 25 - 29st.C
fotoperiod 18/6

prosze o pomoc!
Uwaga! Użytkownik blondyna nie jest już aktywny na hyperrealu. Nie odpowie na próbę kontaktu, ani nie przeczyta odpowiedzi na post.
  • 225 / 9 / 0
pH gleby 6,0, pH wody z nawoazmi 6,5
brak robaczkow
1 lampa sodowa 400W 50 cm nad wierzcholkami roslinek
4 200W swietlowki po bokach
pomieszczenie jest wentylowane, wilgotnosci powietrza ok. 60%, gleby 45-50%
temperatura ziemi 20 st.C, powietrza przy listkach 25 - 29st.C
fotoperiod 18/6
Jestem w szkoku, ponieważ niby wszystko pięknie idealnie w warunkach, ale coś tu jednak nie gra. Na początek nie ma sensu czepiać się gleby i wartości odżywczych, bo jak napisałeś stosujesz nawóz, a charakter infekcyjny zazwyczaj nie wchodzi w role w uprawach domowych.