Więcej informacji: Kokaina w Narkopedii [H]yperreala
30 grudnia 2024Pierwszadama pisze: Hejka :) Pytanko. Jestem totalna amatorką. Może z 2-3 razy w życiu coś sie wzięło.
Jak jest z koksem? Ile trzeba wziąć aby było ok jako bezpieczna delikatna faza?
Chłop teraz wtarł w dziąsło i mówi ze czuje niepokoj i zimno. Czy możliwe ze po prostu za mało czy towar słaby i nie ma co iść dalej? Ja jeszcze nie wzięłam. Dajcie radę :)
25 grudnia 2024tachi pisze: wie ktos czy wenlafaksyna oslabia albo zaburza dzialanie koko
Mam też jedno pytanie. Zawsze kiedy kupuje koke towar schodzi w max kilka dni od zakupu XD. Z jakiegoś powodu ostatnio po białym zacząłem dostawać totalnego pierdolca na punkcie walenia krech, jest jakiś sprawdzony sposób żeby to ogarnąć?
Ogarnięcie tego jest dziecinne proste "Do niskich dawek trzeba dorosnąć" kiedyś zrozumiesz. pozdrawiam. :)
"Narkotyki to syf i mega biznes czaisz? ktoś żyje z Ciebie i Twoich ziomali"
Scalono —
Nie mogę edytować posta, dodam jeszcze, że na wenli występuje u mnie jakieś takie roztrzęsienie, pocenie rąk, pikawka to wiadomo, ale generalnie mega spłycone doznania, a wiem, że i sort dobry i ze mnie wcześniej kopało inaczej. Ehhhh, smuteczek
wenlafaksyna – wielofunkcyjny organiczny związek chemiczny stosowany jako lek przeciwdepresyjny z grupy inhibitorów wychwytu zwrotnego noradrenaliny i serotoniny (SNRI)
kokaina:
źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Kokaina
ah ta noradrenalina
31 grudnia 2024Merx pisze: @Dkshrm
Ogarnięcie tego jest dziecinne proste "Do niskich dawek trzeba dorosnąć" kiedyś zrozumiesz. pozdrawiam. :)
To jest trudne
Bez pomocy moze.byc.ciezko
The methapor of Life
ledzeppelin2@safe-mail.net
Nie pomożesz takiej osobie, do póki Ona sama sobie nie będzie chciała pomóc.
Grzybki zmieniają połączenia w mózgu. Czy to dobrze?
Śmierć na zamówienie. Z dostawą na oddział psychiatryczny
Jedna dawka "molekuły duszy" może pokonać depresję na pół roku
Norwegia wśród liderów Europy. Wszystko wyjawiły... dane z kanalizy