Dział służący dyskusji nt. spraw, gdzie postawiony został zarzut z art. 62, 62b, lub 64 Ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii.
ODPOWIEDZ
Posty: 6 • Strona 1 z 1
  • 1 / 1 / 0
Dzień dobry Wszystkim,
w piątek (19.07.2024) zostałem zatrzymany za posiadanie 1.38g kokainy. Byłem trzeźwy, towar miałem w samochodzie i nie prowadziłem pojazdu tylko stałem obok i paliłem papierosa. Podczas przeszukania zostałem skuty w kajdanki, wylądowałem na dołku i tak dalej. Podczas przeszukania nieruchomości policja niczego nie znalazła (nie było więcej towaru ani nic co wskazywałoby, że jestem dilerem). Nie podpisałem nic co nie byłoby zgodne z prawdą, nikogo nie wystawiłem. Przed wypuszczeniem mnie z komendy przyznałem się do stawianych mi zarzutów i odmówiłem składania wyjaśnień. Zdążyłem już sobie znaleźć dobrego adwokata karnistę, który postara się umorzyć warunkowo postępowanie, ale nic nie jest pewne. Nie byłem wcześniej karany, pracuje, jestem studentem i generalnie ani nie wyglądam ani nie zachowuję sie jak osoba, która nie radziłaby sobie z życiem. Moje pytanie brzmi: Jak obstawiacie finał tej sprawy? Czy ktoś z was miał podobną sytuację i jak to się skończyło? Na co uważać? Czy mogą mi zrobić w którymś momencie testy narkotykowe?
  • 3327 / 537 / 1
Nie mogą cię znienacka wysłać na testy. Nie wykluczone jednak że jeszcze kiedyś cię odwiedza pod innym pretekstem, albo zatrzymają auto do "przypadkowej" kontroli.
Koka to jednak twardy narkotyk.
Ale ta ilość nie jest znowu jakaś duża.
Jak nie byłeś karany, pracujesz i studiujesz to rozejdzie się po kościach. Dostaniesz zawias albo jakiś środek karny typu wpłata na fundację czy prace społeczne...
Myślę że zawiasy
"Które dragi brać, żeby nie musieć brać żadnych dragów?"

"Rutyna to rzecz zgubna "
  • 1 / 1 / 0