uprawa w warunkach domowych przy użyciu sztucznego oświetlenia
ODPOWIEDZ
  • 2 / / 0
Siemka,
Czy jeśli posadzę nasiona tego typu: https://ganjafarmer.com.pl/5187-auto-power-plant.html (nie muszą byc dokładnie te chodzi po prostu o auto) , na parapecie bez żadnego sprzętu jest szansa, że coś z tego wyrośnie? Jestem totalnie zielony w tym temacie, a budżetu też nie mam zbyt dużego.
  • 12411 / 2410 / 0
Jak najbardziej, o ile to słoneczny (absolutne minimum to z 6 godzin słońca) parapet i jest właściwa pora roku, czyli wiosna / początek lata.
Trzeba też zdawać sobie sprawę z tego, że gdzieś po 30 dniach roślina zacznie z dnia na dzień coraz bardziej pachnieć - jeśli mieszkasz w bloku, będzie walić na całej klatce (prędzej czy później).

Było tu kilka takich relacji wprost z parapetu i wspólnym mianownikiem był zbiór rzędu kilku gramów.
  • 35 / / 0
Moja pierwsza roślinka została wyhodowana w taki sposób. Ogólnie nie polecam, roślina dostawała za mało słońca, z kolei przy upałach po prostu zaczęła się dusić i palić ze zbyt dużej temperatury (dodatkowo kiedy ją pryskałem, szyba i krople wody działały jak soczewki, co pogorszyło sytuację), na ostatnią fazę przeniosłem ją do growboxa zrobionego ręcznie z kartonu, to jakoś się ją udało uratować, ale miałem z niej dosłownie z 7-10g suchego. Nigdy więcej takiej praktyki.
  • 10 / 1 / 0
Same minusy takich praktyk. Po pierwsze i najważniejsze: Przypał! Śmierdzi na całe mieszkanie, sąsiad zobaczy i zakabluje. Jak tego za mało. To lecimy dalej. Mały plon. Za mało światła. Brak kontroli nad fotoperiodem. Odradzam. Jak w domu to tylko growbox.
ODPOWIEDZ
Artykuły
Newsy
Używanie marihuany może wiązać się ze zmianami epigenetycznymi

Naukowcy podjęli się próby zbadania związku między zmianami epigenetycznymi u dorosłych osób, którzy palili lub palą marihuanę.

Narkotyki o wartości miliarda euro. To dzieje się w Holandii