ODPOWIEDZ
  • 440 / 32 / 0
dlaczego ktos z rangą kompetenty zadaje takie pytania ?
  • 28 / 6 / 0
13 czerwca 2018STR88 pisze:
Wpadło mi to w ręce :heart:
Pytanie - jak będę już zmęczony fazą to mogę normalnie wrzucić benzo i delikatnie wylądować, po czym pójść spać?
Możesz, ja pozwalam. Nawet wylądujesz, a czy zaśniesz zależy od stosunku benzo:benzofuran.
  • 2897 / 615 / 10
13 czerwca 2018koko48 pisze:
dlaczego ktos z rangą kompetenty zadaje takie pytania ?
Co ranga kompetentny ma do tego?
Ranga jest za wiedzę, a wiedzę zdobywa się między innymi zadając pytania.
Nie znam się na benzofuranach, pierwszy raz w ogóle mam to w rękach. Informacja w "podsumowaniu informacji" może nie być wszystkim, jeśli jest coś co warto dodać, to chciałbym to wiedzieć.
Hiperrealna propaganda w polskiej sieci
  • 440 / 32 / 0
nie trzeba sie znać, zeby wiedziec, ze benzo jest ok w przypadku kazdej substancji ktora w jakis tam sposob przyspiesza.
a 6-APB to coraz rzadsze zjawisko.
  • 2897 / 615 / 10
Taa, i już raz się jebłem na bk-ebdp. Wolę się upewnić.
Rzadsze, owszem, ale jak widać do zdobycia.
  • 419 / 44 / 0
13 czerwca 2018STR88 pisze:
Wpadło mi to w ręce :heart:
Pytanie - jak będę już zmęczony fazą to mogę normalnie wrzucić benzo i delikatnie wylądować, po czym pójść spać?
wskazane to jest
beżowy proszek wyglądający jak rozpuszczalna kawa? :heart:
to ci może zapewnić dobre kilka godzin (>5?) mega euforii, przy odpowiednim dorzucaniu. najlepiej jeszcze flipa z tryptaminą zrobić.
ciężko po tym nie mieć zwały, że to już koniec.
  • 440 / 32 / 0
IM działa lux.
A nawet jak dostepne to ceny pewnie zrownane albo i wieksze niz MDMA...
  • 2897 / 615 / 10
13 czerwca 2018overandout pisze:
wskazane to jest
beżowy proszek wyglądający jak rozpuszczalna kawa? :heart:
to ci może zapewnić dobre kilka godzin (>5?) mega euforii, przy odpowiednim dorzucaniu. najlepiej jeszcze flipa z tryptaminą zrobić.
ciężko po tym nie mieć zwały, że to już koniec.