Należące do grupy anilidopiperydyn substancje opioidowe, o krótszym i silniejszym efekcie.
Więcej informacji: Fentanyl w Narkopedii [H]yperreala
ODPOWIEDZ
  • 172 / 13 / 0
s
Nieprzeczytany post autor: wsburroughs »
warta, setki z zelem maja ok. 11mg fent. a nie zelowe maja prawie 17mg, dobrze sie pala i dobrze sie je zuje, naprawde ostra bania jest po tym
Uwaga! Użytkownik wsburroughs nie jest już aktywny na hyperrealu. Nie odpowie na próbę kontaktu, ani nie przeczyta odpowiedzi na post.
  • 291 / 39 / 0
Nieprzeczytany post autor: Nof »
Właśnie wypaliłem ok 1/6 nieprzeterminowanego plastra 50 ug. Tego bezżelowego. Efekty niemal niezauważalne. Paliłem na folii najpierw waporyzując, później przybliżyłem płomień tak że skrawki plastra się topiły, a w końcu tak że zawrzało i mocno dymiło. Możliwe że zrobiłem coś źle, bo w sumie nie mam doświadczenia w paleniu czegokolwiek, żal mi płuc. Nawet tytoń odstawiłem. Jak miałem plaster Durogesic z żelem to sprawa była dużo prostsza, nawet jak się uprzeć to dało się i.v. zrobić.
Uwaga! Użytkownik Nof nie jest już aktywny na hyperrealu. Nie odpowie na próbę kontaktu, ani nie przeczyta odpowiedzi na post.
  • 172 / 13 / 0
s
Nieprzeczytany post autor: wsburroughs »
jesli chodzi o IV zelu to bardzo skomplikowana sprawa, trudno to przygotowac. ja chcialem to zrobic ale ciezka to sprawa
Uwaga! Użytkownik wsburroughs nie jest już aktywny na hyperrealu. Nie odpowie na próbę kontaktu, ani nie przeczyta odpowiedzi na post.
  • 291 / 39 / 0
Nieprzeczytany post autor: Nof »
Ja to robiłem kilkakrotnie. Brałem około połowę dawki, jakiej używałem przy paleniu, wrzucałem na łyżkę z 2 ml zimnej wody i dokładnie mieszałem rozwalając tą grudkę żelu mieszadełkiem. Sam żel jest nierozpuszczalny, ale fentanyl owszem. Później przez jakiś filtr i wstrzykiwałem. Nie wiem gdzie tkiw w tym jakiś problem.
Uwaga! Użytkownik Nof nie jest już aktywny na hyperrealu. Nie odpowie na próbę kontaktu, ani nie przeczyta odpowiedzi na post.
  • 19 / 1 / 0