Pomoc w odstawianiu SNRI (wenlafaksyna)

...czyli jak podejść do odstawienia i możliwie zminimalizować jego konsekwencje

Moderator: Wszyscy moderatorzy

Posty: 81 Strona 5 z 9
Rejestracja: 2015
  • 237 / 7 / 0


Naprawdę jeszcze nikt?

Drodzy cierpiący... Kurkuma ! W sklepach ekologicznych są fajne spore opakowania, ale taka zwykła z najbliższego spożywczaka też da rade. Można trochę pieprzu dodać - lepsze wchłanianie. Trzeba trochę tego wszamać sugerowałbym kopiastą łyżeczkę i odrobinę pieprzu w bombce, albo wersja dla hardkorów - w wodzie.

Nie jestem pewien czy na poty pomoże, wiem jednak że na pewno z brain zapsami (czyli tymi "prądami" o których mówicie) da radę , no i wyspać się przynajmniej będzie dało normalnie. Działa szybko dosyć.

Jest za co ;)
Rejestracja: 2011
  • 52 / 2 / 0


Emil90, dlaczego chcesz odstawić wenlę po 6 miesiącach? Tym bardziej, że piszesz, że jest Ci lepiej. Moim zdaniem powinieneś brać przynajmniej rok, tak przynajmniej usłyszałam od lekarza...

Organizatorzy imprez opisują najdziwniejsze sposoby szmuglowania na nie narkotyków

Jeśli jest jakaś zasada, która nagminnie łamana jest we wszystkich klubach, barach i na festiwalach muzycznych, z pewnością będzie nią ta dotycząca narkotyków i zakazu i ich wnoszenia...

Wpadł diler narkotyków. Miał tabletki ekstazy w kształcie głowy prezydenta

Zarzuty posiadania nielegalnych substancji usłyszał mieszkaniec amerykańskiego stanu Floryda, w którego domu znaleziono narkotyki. 23-latek miał m.in. tabletki ekstazy w kształcie głowy prezydenta USA Donalda Trumpa.
Rejestracja: 2016
  • 56 / 3 / 0


ergoSum, dzięki za informacje, chociaż ciekawi mnie skąd je masz bo są naprawdę interesujące.
Brain Zapy są faktycznie straszne i łapią już do 48 godzin bez leku :/ więc mam nadzieje że kurkuma pomoże... Lek naprawde dobry ale odstawienie koszmarne.
Rejestracja: 2016
  • 56 / 3 / 0


ergoSum, dzięki za informacje, chociaż ciekawi mnie skąd je masz bo są naprawdę interesujące.
Brain Zapy są faktycznie straszne i łapią już do 48 godzin bez leku :/ więc mam nadzieje że kurkuma pomoże... Lek naprawde dobry ale odstawienie koszmarne.
Rejestracja: 2009
  • 2 / / 0


Brałem wenla 225 mg ok 1,5 roku. Co tydzień zmniejszałem dawkę o 75 mg, ale wszystko zaczęło się po całkowitym odstawieniu. Zaburzenia równowagi, zawroty głowy, ciągłe nudności. Prawie wszystko co udało mi się przełknąć za chwile lądowało w muszli. W tym stanie nie dałbym rady nawet dojść do lekarza, nie wspominając o pracy. Po kilku dniach byłem tak wykończony, że rozważałem wezwanie pogotowia, ale pomógł mi najzwyklejszy aviomarin. Objawy trwały ok 10 dni i był to jeden z najbardziej zjebanych momentów w moim życiu. Nie polecam odstawki na własną rękę, szczególnie zbyt szybkiej.

Jako ciekawostkę dodam, że w trakcie brania miałem operację w znieczuleniu ogólnym i do dziś czuje zażenowanie wracając do tego co wygadywałem po wybudzeniu... Miałem dwa dwie operacje, pierwszą krótko przed przyjmowaniem wenla, więc mam porównanie ;)
Rejestracja: 2013
  • 448 / 11 / 0


Kurkuma jest dobra na wszystko w sumie :) w wersji dla mniejszych hardkorów, można kupić w wersji suplementu tj. wyekstrahowaną kurkuminę i brać oczywiście większą dawkę niż proponowana, a do tego koniecznie w drugiej kapsułce pieprz czarny. Swoją drogą, czy w ostatecznym rozrachunku, ilość uboków w trakcie brania, a także przy odstawianiu i po zaprzestanie się brania leku, równoważy się z efektami uzyskanymi kuracją?
Rejestracja: 2014
  • 75 / 1 / 0


Od tygodnia nie biorę wenlafaksyny którą przez ostatnie 1,5 roku przyjmowałam w dawce 150mg/dzien. Dotychczas odstawienie wenli na choćby 2 dni skutkowało konkretnymi brain zapami, norma. Teraz o dziwo wcale sie tak nie dzieje (mimo skoku pomiędzy 150 a 0), "męczyły" mnie przez trzy dni w tak nienasilonej i łagodnej formie ze ledwo zauważyłam. Teraz, po kolejnych 4 dniach jest swietnie, wreszcie czuje sie jak człowiek i bardzo chce odstawić to świństwo na dobre bo czuje jakbym traciła połowę tego czego doświadcza normalny człowiek. Nie wiem czy mam sie przyznać lekarzowi do tego ze sama przestałam brać czy moze dopiero zasugerować odstawienie?
Dodam, ze wpływ na to bezproblemowe zejście do zerowej dawki moze mieć fakt, ze mam kogoś od kilku miesięcy = zwiększona produkcja serotoniny (?)
Naprawdę nie chcę być zmuszana do ponownego brania wenli nawet w dawce 37,5. Przechodził ktos podobną sytuacje?

EDIT
leczę się z depresji oraz nerwicy, dodatkowo mam kwas waloroinowy w łącznej dawce 600mg/dzien, którego rownież teraz nie biorę
Rejestracja: 2016
  • 2774 / 618 / 0


Jeszcze pożałujesz odstawki, teraz jesteś na tzw. haju poodstawiennym, który trwa parę dni, mam rację?

Przyznaj lekarzowi, lekarz się nie zdziwi przecież, ani nie zaneguje pacjenta.

Nie, nie ma wpływu na to, że masz kogoś.

Nie taki diabeł zły jak go malują, odstawienie wenlafaksyny nie należy do męczarni, a ci co opisują to porównując do opiatów na głowy się z gąskami pozamieniali.
Rejestracja: 2014
  • 75 / 1 / 0


Właśnie tego sie obawiam, ze to taki zdradliwy okres i zaraz znow bedzie dół. Nie mam tylko pojęcia dlaczego takie natychmiastowe odstawienie poszło mi tak łatwo skoro niby powinnam umierać przez dwa tygodnie xD poza tym nagle znow jestem stabilna emocjonalnie i nie mam ochoty wydrapywać oczu każdemu z kim sie pokłócę a ostatni miesiąc na wenli właśnie tak u mnie wyglądał. Teraz nagle odstawilam i jest dobrze, tylko no właśnie-boje sie ze tak jak mowisz to jedynie kilka dni takiego stanu.
Rejestracja: 2016
  • 2774 / 618 / 0


Ja odstawke duloksetyny SNRI wale na szpitalu, w domu troche sie przeliczylam.
Posty: 81 Strona 5 z 9
Wróć do „Detox”
Na czacie siedzi 56 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości