Wiec nie do końca, przynajmniej przy sporadycznym stosowaniu mefa, zwykły seks na czysto traci przyjemność i urok. (może to jest spowodowane tym, że jest też duże uczucie)
PS. Ale nie będę ukrywał, że zabawa na Mefie jest MEGA :D :)
09 maja 2024zielonecabrio pisze: Cześć, mam takie pytanie - jestem raczej początkująco sporadycznym użytkownikiem. Bardziej raz na kilka miesięcy przy okazji imprezy korzystało się z koko ale odkryliśmy z moją kobietą, że po tym to raczej wkręca się gadka i chęć do zabawy, za to po mefie jest niezła jazda i ochota, przyjemność z samego wkładania mega, a kobiecie to się po chwili robi niagara z cipki :D Na szczęście jak spróbujemy raz, to nigdy się nie zdarza aby to było częściej niż co 2-3 miesiace i tak ponownie to jakaś tylko okazja musiała być, że się bawiliśmy na mieście, wiec nie kojarzymy seks = tylko na mefie, co to to nie. Ale do brzegu, z racji tego że jest to sporadyczne użytkowanie chciałbym, aby to co weźmiemy było jak najlepszej jakości i jak najbardziej wkręcało na seks. Mam wrażenie, że ze dwa razy był kosmos, a ostatnio towar był znacznie gorszy, a raczej nie wchodzi w grę jakaś tolerancja ze względu na sporadyczne użycie. Cena nie gra roli, choć wiem że to jest raczej tani narkotyk. Nie chodzi mi tu o żadne pozyskanie kontaktów bo nie od tego to miejsce i nawet nie napisałem skąd jestem, bardziej mi chodzi o same takie ogólne porady od bardziej zorientowanych, czy da się to jakoś ogarnąć, aby było jak najlepszej jakości czy zawsze to będzie loteria? Na stronach wyczytałem, że jak robili testy to się później okazywało, że sam paracetamol i lidokaina :) Do tej pory ogarniałem towar przy okazji od kumpla, odsypywał co sam miał dla siebie ale nie wiem czy on zwraca uwagę na jakość tego specyfiku :)