Benzedryna, psychedryna, α-metylofenyloetyloamina
Więcej informacji: Amfetamina w Narkopedii [H]yperreala
ODPOWIEDZ
  • 7 / / 0
Witam, jestem troszke amatorem w kwestii futra. Mam 22 lata. Futerko walilem kilkanascie razy w zyciu, 1 raz jak mialem 18l - z moze max 2 razy, w niewielkich ilosciach, pozniej w wieku 21 lat czyli tak naprawde od listopada 2014 - moze z 5 razy u kumpli. Jestem po 2 ostrych zapaleniach trzustki przez naduzywanie alkoholu i łaczenie go z tabsami nasennymi w dyzych ilosciach. No i od pewnego czasu jestem w posiadaniu niewielkiej ilosci, zwykla fuga a nie cos pomieszane bo dobre zródlo - 100%.