Dekstrometorfan - nazwy generyczne: Acodin, Tussidex.
Więcej informacji: Dekstrometorfan w Narkopedii [H]yperreala
ODPOWIEDZ
  • 4 / / 0
A ile czasu musi upłynąć między tymi dwoma plateau? Przypuśćmy jeśli o 18 wezmę pierwsze, za ile drugie?

scalono; na przyszłość edytuj posty_xxx

Czy to na raz wszytsko się bierze? Sorry jestem kompletnym laikiem q tym temacie.
  • 2534 / 595 / 0
^ zanim-sprobujesz-dxm-10-podstawowych-kw ... 69860.html

1. plateau: 1,5–2,5 mg/kg
2. plateau: 2,5–7,5 mg/kg
3. plateau: 7,5–15 mg/kg
4. plateau: powyżej 15 mg/kg
Uwaga! Użytkownik Atro nie jest już aktywny na hyperrealu. Nie odpowie na próbę kontaktu, ani nie przeczyta odpowiedzi na post.
  • 4 / / 0
No dobrze, a co z problemami z koordynacją, to minie po chwili? Zaczęła.wchodzic mi faza, jest całkiem spoko, tak jak chciałam, no prawie, poza tym, że mam problemy z poruszaniem się ...
  • 1823 / 104 / 20
Nic na to się nie da poradzić. Prędzej puści cię psychodela i uczucie odrealnienia a z brakiem koordynacji ruchowej i tym podobnymi mniej pożądanymi efektami jeszcze będziesz się "męczył"(w cudzysłowiu bo to jakieś straszne nie jest) przez zapewne kilka kolejnych godzin, chyba że uda ci się usnąć.
Na nic dzisiaj nie narzekam, mam w kieszeni klonazepam.
Co się stanie po Dextrometorfanie?
Ona jedyna, wierna dziewczyna - amfetamina buprenorfina
  • 4 / / 0
właśnie jestem na moim pierwszym razie, dawka jak dla dziecka na kaszel, 150mg
psychicznie jestem 100% trzeźwa, mogę do pracy iść
fizycznie przechodzą mnie takie mega przyjemne ciary, plus to takie specyficzne uczucie... no coś jak wjeżdża opio, ale to jest gdzieś stale
tak powinno być? coś za dobre jak na acodin i to 10 tabletek? coś ze mną nie tak? xD prędzej spodziewałam się jakiegoś ogłupienia niż orgazmu w tabletkach

wizuali jakichkolwiek 0, ale jak "nacisnę" na oczy i tak trzymam, to po jakimś czasie obraz zaczyna wirować i jak potrzymam dalej,