Dział poświęcony zapytaniom użytkowników wobec ich spraw bieżących.
ODPOWIEDZ
  • 1 / / 0
Witam, jestem obecnie na dozorze elektronicznym i kuratorka zrobiła mi testy i wyszło THC. Jestem pacjentem medycznej marihuany ale jej to nie przekonało i powiedziała, że mogę leczyć się czymś innym i skierowała sprawę do sądu.
Czy mogą mi coś zrobić skoro mam zaświadczenie, receptę i wszystko legalnie?
  • 142 / 35 / 0
chuja Ci mogą zrobić, a kuratorka niech się w łeb pierdyknie
  • 479 / 72 / 0
@barto64
Nie jestem prawnikiem, ale na logikę. Jest to lek, który został wystawiony na receptę przez lekarza, który ma uprawnienia. Podkreślam lek. Lek zakupiony w aptece, gdzie jest wystawiany paragon.

Nie wiem jak odnosi się prawo do osób w domowym areszcie. Możesz pić alko?
  • 4338 / 701 / 2117
@Pingwino nie ma to żadnego znaczenia, ponieważ to lek, a nie branie na własny użytek. Jeżeli miał ten kwit wystawiony jako receptę przez lekarza, to nic mu nie zrobią. Także niczym bym się nie przejmował. Szkoda poruszać dalej ten temat, bo na logikę koniec jest już jasny. W tym przypadku będzie to traktowane jako lek, że musi to przyjmować. To nie jest jak alkohol, że robi to kiedy chcę i sam. Tutaj jest jasny przekaz poprzez wystawioną reckę + przez lekarza. Finalnie musi to być, bo takie jest zalecenie "lekarza"!
https://tiny.pl/dkvnh (Słoń „raper” o [hyperrealu]).
Chcesz wspomóc narkopedię swoją wiedzą? Pisz na — martwamysz/at/tuta.io
Dołącz do Hajpowego Mastodona - kliknij„link na końcu”i dołącz do naszej społeczności! — https://hyperreal.cyou
  • 348 / 264 / 0