Polepszanie samopoczucia i funkcjonowania za pomocą substancji nie będących narkotykami. Suplementy, witaminy, nootropy; regeneracja receptorów i neuronów; dieta i trening.
ODPOWIEDZ
  • 766 / 133 / 6
@Up
Przeczytaj 10 ostatnich postów i się dowiesz. Poza tym sprawdź profil działania tego racetamu i wtedy zadaj pytanie, a najlepiej pomyśl sam :)
Harm reduction i rozsądek sposobami na to, drogi użytkowniku substancji psychoaktywnych, byś cieszył się pełnią efektów swych specyfików przez całe życie.

ZERO TOLERANCJI DLA TOLERANCJI!
  • 397 / 3 / 0
Parathormon pisze:
A po co ci kolejny nootrop do tego noopeptu? Może po prostu zwiększ dawkę noopeptu?
Noopept to peptyd a chciałem dodać jakiś racetam. Nie znam się do końca, dlatego pytam - wydaje mi się, że taki miks miałby sens. Obydwa nootropy, ale działają chyba ciut inaczej. Poza tym oczywiście potencjalizacja efektów i tak dalej ;)

Aha, no i z noopeptem to nie jest czasem tak, że większa dawka wcale nie znaczy lepiej? Gdzieś czytałem, że o ile dba się o regularność, to nawet te standardowe 10mg jest wystarczające. Kiedyś testowałem megadosing z noopeptem, ale skończyło się tym, że po jednej dawce wyostrzyły mi się kolory, zrobiłem się senny i musiałem się zdrzemnąć.

----------------------------

Napisałem to co powyżej, a dopiero potem ogarnąłem, że jest więcej odpowiedzi :) Dzięki wszystkim! W takim razie odpuszczę sobie jakiekolwiek inne nootropy, pomyślę też nad zwiększeniem dawki rhodioli.

A mam inne pytanko - doctorblack - pisałeś, żeby nie łączyć inozytolu z rhodiolą, są jakieś przeciwwskazania? Obecnie jadę na takim miksie: rhodiola + gotu kola + inozytol i mam zamiar właśnie dodać noopept. Póki co, nie zauważyłem żeby było coś nie tak czy też "gorzej". A mam wrażenie, że inozytol mnie fajnie wycisza (na początku brałem 2g dziennie, wtedy było to najbardziej zauważalne)
Uwaga! Użytkownik doppelganger nie jest już aktywny na hyperrealu. Nie odpowie na próbę kontaktu, ani nie przeczyta odpowiedzi na post.