DMT

Podchodne tryptaminy, które nie zostały rozbudowane przy pierścieniu – np. DMT, DPT, lub AMT
ODPOWIEDZ
  • 398 / 28 / 0
Re: DMT
Nieprzeczytany post autor: GOD »
@mlander przydała by się konkret instrukcja jak przygotować DMT freebase do palenia w e-papierosie. Bo rozumiem, że się da. No i jaki e-papieros kupic ew. sprzęt który się nada z vaporyzatorów w którym da się ustawić tą grzałkę. Jestem zupełnie zielony w tych sprzętach i liquidach. Także po ile wtedy tego wdychać.

No chyba, że już gdzieś jest taki poradnik.

Doświadczenia mam jedynie z Changą z lufy metalowej i bongo, a szukam jakiejś wygodniejszej, łatwiejszej formy podania.
  • 196 / 61 / 0
Nieprzeczytany post autor: mlander »
Nie będę udawał speca od rozrabiania DMT, bo robiłem to raz w życiu.

Jak chcesz informacji od kogoś doświadczonego, to uderz to magików z grupy DMT na Reddicie.
  • 85 / 18 / 0
Przebiłem się, widziałem czworościany pełne barw w korytarzu. Położyłem się na fotelu jak zrozumiałem, że muszę usiać w bezpiecznym miejscu. Bałem się, że nie wrócę. Że muszę iść spać. Jak wróciłem to pokój był jakby inny dziwaczny. Walczyłem z tym. Potem minęło. Całość max kilkunaście sekund . Wciąż czuję się dziwnie.
  • 1455 / 592 / 0
Nieprzeczytany post autor: CieplaPoduszka »
@ZupekChinski widziales jakies istoty albo czules ich obecnosc ? Same wizuale to jeszcze nie przebicie niestety .
Życie jest zdrojem rozkoszy; ale tam, gdzie pije zeń motłoch, zatrute są wszystkie studnie.
  • 196 / 61 / 0
@ZupekChinski
Wyczucie istot też nie musi oznaczać przebicia się. Nie każdy je wyczuwa, a nawet jeśli wyczuwa, to nie za każdym razem. Moim zdaniem kolega nie przebił się, bo pisze, że się usiadł w fotelu, coś zrozumiał. Przy prawdziwym przebiciu kontrola nad ciałem jest praktycznie żadna, świadomość miejsca i czasu też. Bodźce z ciała są co najwyżej jakimś dalekim echem z innego świata, zwykle niezrozumiałym.