Benzedryna, psychedryna, α-metylofenyloetyloamina
Więcej informacji: Amfetamina w Narkopedii [H]yperreala
ODPOWIEDZ
  • 100 / 18 / 0
Witajcie. Od pół roku jestem czysty, ale jak tylko zbliża się zima dopada mnie 'głód'... Mam schizofrenie i biorę leki(Olanzapina i Duleksytyna) . Z czystą amfetaminą nie mam dużego doświadczenia, zwykle brałem grudy speeda. Szukam czegoś co pomoże mi w walce z chronicznym zmęczeniem. Nie chcę znów pakować się w 'illegal', bo to oznacza kłopoty..

Próbowałem już wielu rzeczy i dosłownie nic na mnie nie działa, niezależnie od dawki:
-Ashwangandha, Różeniec, Noopept, Hydrafinil, L-dopa, ostatnio johimbina..

Może jest coś co można podsunąć psychiatrze..
Uwaga! Użytkownik CiekawskiJeden nie jest już aktywny na hyperrealu. Nie odpowie na próbę kontaktu, ani nie przeczyta odpowiedzi na post.
  • 1290 / 364 / 0
najprawdopodobniej masz schizofrenie od amfy, ktora to czesto powoduje, tj 98% szans. Ona szybko mija najczesciej i nie powinno sie brac lekow typu olanzapina dlugi czas, bo pojawi sie depresja i ogolne uposledzenie jesli psychoza byla od amfy. Twoje zmeczenie wynika z tej olanzapiny branej w zbyt duzych dawkach i zbyt dlugo. Sprobuj powoli odstawic olanzapine i nie brac amfetaminy. Jesli ci sie psychoza utrzymuje mimo wszystko, po prostu zredukuj dawke i na pewno nie bierz amfy.
L-dopa jak wspomniales np. zwieksza poziom dopaminy podobnie jak amfetamina. To by moglo spowodowac dodatkowe problemy i na tym etapie leczenia bardzo powazne. Inne srodki tez tak moga dzialac bo w sumie efekty moga byc nieprzewidywalne. Mozesz tymi dodatkami sie rozpierdolic dodatkowo. To, ze to mozna kupic w sklepie, nie znaczy, ze dla ciebie czy innych bedzie bezpieczne.
Popelniles juz blad z amfa, to nie popelniaj tego bledu ponownie z amfa lub czyms innym, bo bedziesz musiec brac 10x olanzapiny do konca zycia i bedziesz w lozku lezec albo sie odpierdolisz ze smutku.
  • 100 / 18 / 0
Dzięki za opinię @ZX. Trochę źle mnie zrozumiałeś.. 🌝