Więcej informacji: Stymulanty w Narkopedii [H]yperreala
Pl.
3- (4-fluorofenylo) -4-metylo-3,4-dihydro-2H-1,2,5-oksadiazyna
4-FPO
Może ktoś oszacować aktywność i dawkowanie tego związku? Może być czysty długo działający stymulant.
Nie wiem czy wzory są prawidłowe, zaczerpnąłem bezpośrednio od vendora.
[mention]surveilled[/mention] pomożesz rozkminić? Nie znam się na stymulantach.
Takie znalazłem info ale to spekulacje kogoś obeznanego z chemią stymulantów. Przekładam z angielskiego:
Głównie dopaminergik, ale z oddziaływaniem na serotoninę i noradrenalinę. Szybkie wejście i długie działanie. Silna stymulacja, euforia obecna, duże parcie na dorzutki i potencjał uzależniający. Bardzo silnie przeciwdziała zmęczeniu, zwiększa wydolność, dość prospołeczny.
Dawkowanie według pierwszych raportów:
Lekko: 5-10 mg
Średnio: 10-20 mg
Mocno: 20+ mg
Wejście: 10-20 min
Peak: 2-4 h
Czas działania całkowity: 6-16 h (znacznie dłużej z dorzutkami, uwaga)
@nCuX Ostatnio dużo tych starych-nowych stimów się pojawia ale jeszcze o żadnym nie czytałem dobrych opinii. O większości tylko piszą że chujnia.
Marihuana to gorsze wyniki w nauce i stres emocjonalny
Czechy luzują prawo konopne. Duży krok naprzód, ale z gwiazdką
Ciemna strona zieleni: Wszystko, co musisz wiedzieć o negatywnych skutkach nadużywania konopi
Przebrały drona za ptaka, by przemycać narkotyki do więzienia
Policja aresztowała dwie kobiety, po tym, jak użyły drona przebranego za plastikową wronę do przemytu narkotyków, tytoniu i telefonów komórkowych. Kobiety w ten sposób próbowały szmuglować przez mury więzienia w Luizjanie.
Prawie 60% rynku e-papierosów w Polsce to szara strefa
Prawie 60 proc. polskiego rynku e-papierosów funkcjonuje poza jakąkolwiek kontrolą państwa. Nowy raport Fraunhofer IIS pokazuje, że Polska jest jednym z europejskich liderów nielegalnego obrotu produktami do waporyzacji, a skala problemu może rosnąć jeszcze szybciej niż dotychczas.
Marihuana zaburza pamięć na różne sposoby