Więcej informacji: Stymulanty w Narkopedii [H]yperreala
Pl.
3- (4-fluorofenylo) -4-metylo-3,4-dihydro-2H-1,2,5-oksadiazyna
4-FPO
Może ktoś oszacować aktywność i dawkowanie tego związku? Może być czysty długo działający stymulant.
Nie wiem czy wzory są prawidłowe, zaczerpnąłem bezpośrednio od vendora.
[mention]surveilled[/mention] pomożesz rozkminić? Nie znam się na stymulantach.
Takie znalazłem info ale to spekulacje kogoś obeznanego z chemią stymulantów. Przekładam z angielskiego:
Głównie dopaminergik, ale z oddziaływaniem na serotoninę i noradrenalinę. Szybkie wejście i długie działanie. Silna stymulacja, euforia obecna, duże parcie na dorzutki i potencjał uzależniający. Bardzo silnie przeciwdziała zmęczeniu, zwiększa wydolność, dość prospołeczny.
Dawkowanie według pierwszych raportów:
Lekko: 5-10 mg
Średnio: 10-20 mg
Mocno: 20+ mg
Wejście: 10-20 min
Peak: 2-4 h
Czas działania całkowity: 6-16 h (znacznie dłużej z dorzutkami, uwaga)
@nCuX Ostatnio dużo tych starych-nowych stimów się pojawia ale jeszcze o żadnym nie czytałem dobrych opinii. O większości tylko piszą że chujnia.
https://www.youtube.com/watch?v=jl9_mWvCmi
https://www.youtube.com/watch?v=jl9_mWvCmi
Marihuana w psychiatrii. Dlaczego „nie leczy” nie oznacza „nie działa”?
Psychoaktywny kameleon. Dlaczego marihuana to nie psychodelik?
Dlaczego legalizacja marihuany jest lepsza od depenalizacji czy dekryminalizacji?
ONZ alarmuje: rekordowa liczba osób zażywa narkotyki
Światowy Raport ONZ o narkotykach pokazuje, że konsumpcja narkotyków na świecie osiągnęła najwyższy poziom w historii dostępnych pomiarów. UNODC ostrzega, że coraz większym zagrożeniem stają się syntetyczne opioidy, w tym fentanyle i nitazeny, a liczba nowych substancji psychoaktywnych stale rośnie. Eksperci podkreślają, że rozwój rynku narkotykowego zwiększa ryzyko dla zdrowia publicznego i utrudnia skuteczne leczenie osób uzależnionych.
Druga poprawka i marihuana. Amerykański SN wydał ważny wyrok ws. broni