REKLAMA




Tarnów: Konopie hodowane w piwnicy

Tarnowscy policjanci zatrzymali 26-letniego mężczyznę zajmującego się uprawą i sprzedażą marihuany. Hodował ją w piwnicy.

Koka

Kategorie

Źródło

Gazeta Wyborcza Kraków

Odsłony

4066

Tarnowscy policjanci zatrzymali 26-letniego mężczyznę zajmującego się uprawą i sprzedażą marihuany. Hodował ją w piwnicy.

Policjanci znaleźli w niej przystosowaną do uprawy zamrażarkę wyposażoną w świetlówki, termometr, sprzęt wentylacyjny i oświetleniowy oraz doniczkę z 30-centymetrowym krzewem konopi. Ustalono, że w przeszłości mężczyzna wyhodował co najmniej kilka krzewów konopi. Części z nich zużył sam, część sprzedał w formie suszu lub jako rośliny. Teraz grozi mu kara pozbawienia wolności do 3 lat.

Oceń treść:

Brak głosów

Komentarze

Anonimowy ćpun (niezweryfikowany)
<p>Zamiast informacji co grozi wolałbym wiedzieć jaki rzeczywiście będzie wyrok w tej diabelskiej sprawie poza tym jestem też ciekaw ile by dostał gdyby nie ustalono że sprzedawał czy coś zresztą chyba nie przyłapali go na sprzedaży a prawo nie działa wstecz więc odpowiadać powinien jedynie za uprawę a z tego co wiem za to grozi do 2 lat pozbawienia wolności</p>
Anonim (niezweryfikowany)
<p>Jak za uprawe moze grozic do dwoch lat,skoro za posiadanie groza 3 lata,a uprawa chyba takze jest posiadaniem,nie?</p>
Anonim (niezweryfikowany)
<p>I kolejny przestępca zostanie sprawiedliwie ukarany...</p>
seti_i (niezweryfikowany)
<p>Czytam takie smutne news'y i poprostu żal. Kolejny ziom który będzie się musiał pierdolic z tym pojebanym do reszty systemem. Rosła mu roślinka a tu psy i ich pierdolone bonusy za złapanie kolejnego "niebezpiecznego przestępcy".</p><p>Dzieki pieski, czuję sie już znacznie bezpieczniej!</p><p>&nbsp;</p><p>&nbsp;</p>
Anonim (niezweryfikowany)
<p>kurwy pierdolone za jednego kszaka sie dojebac cwele niedojebane, kury popierdolone, odjbac sie od ziomka</p>
JustOneFix (niezweryfikowany)
<P>Chwała Wam Dzielni Policjanci :'), kolejny wielki gagster nie uniknie karzącej ręki sprawidliwości.</P>
coco (niezweryfikowany)
<p>30 centymetrów zielonej roślinki może kosztować 3 lata, za wykorzystanie seksualne niedorozwiniętej umysłowo 1 rok - ciekawe to nasze prawo panie ministrze Kwiatkowski</p>
Zajawki z NeuroGroove
  • 4-HO-MIPT
  • Miks

Nastawienie pozytywne.

Godzina 21:12 zarzucamy z O. po pol tabletki 2cbfly 10mg (czyli po 5 na glowe) Siedząc w kuchni z moimi współlokatorami czekamy na pierwsze efekty. Miła atmosfera. Po ok. godzinie pojawia się niekomfortowe odczuwanie własnego ciała. Kolo 22:30 dorzuciłyśmy po 25-30µgkwasu – resztka, która zalegała mi już jakiś czas. Stwierdziłyśmy, że taki microdosing nie zaszkodzi. Jeszcze chwilę siedzimy w kuchni, nie dzieje się nic więcej niż niekomfortowe odczucia w ciele.

  • Amfetamina

nazwa substancji:amfetamina


poziom doświadczenia użytkownika: amph, thc, mdma, efedryna, benzo, kodeina


dawka, metoda zażycia: ok. 0,5 g donosowo


"set & setting": wycieńczony po 36 godzinnym niespaniu i imprezie w międzyczasie


efekty: skrajne pomieszanie z poplątaniem



--------Poniżej przedstawiam wyciąg z mojego dziennika, w którym opisałem fazę kilka dni po zajściu.---------

  • Dekstrometorfan

Czailem sie na DXM juz dlugo ale nie bylo okazjii. W koncu stwierdzilem ze

juz czas na nowe doswiadczenie. Siedzialem se w pracy i podjelem decyzje.

Wyslalem kumpla do apteki po Argotussin 20 X 15mg. Chcialem zjesc tylko

polowe. Na pol godziny przed wyjsciem zrobilem se herbatke i zjadlem

pierwsze opakowanie (10 szt.).



  • PCP (Fencyklidyna)






Dzień PRZED eksperymentem

randomness