REKLAMA




Świętokrzyskie: Znów wykryta marihuana

Dealer na widok policjantów zaczął uciekać - nie udało mu się.

Anonim

Kategorie

Źródło

RMF FM Czwartek, 29 sierpnia 2002

Odsłony

2577
Ponad 6 kg marihuany znaleźli policjanci ze świętokrzyskiego wydziału Centralnego Biura Śledczego w domu jednego z mieszkańców Kielc. To już trzecie w ciągu ostatnich tygodni przejęcie tak dużej ilości tego narkotyku przez policję. W sumie przechwycono już 23 kilogramy marihuany. Wszystko wskazuje na to, że przez świętokrzyskie przebiega szlak przemytu dobrze zorganizowanej grupy.

Tym razem policjantom pomógł przypadek. Zainteresował ich kierowca fiata, który zatrzymał się w niedozwolonym, ruchliwym miejscu. Wysiadający pasażer na widok funkcjonariuszy zaczął uciekać. Po zatrzymaniu okazało się, że ma przy sobie 0,5 kg marihuany. Po przeszukaniu domu policjanci znaleźli jeszcze ponad 6 kg narkotyku.

Policjanci nie wykluczają, że jest to odnoga kanału przerzutowego, który został wykryty przez świętokrzyskich policjantów kilka tygodni temu - mówi Elżbieta Różańska Komorowicz.

Oceń treść:

0
Brak głosów

Komentarze

StyluS (niezweryfikowany)
Jebane psy, co ten koles im kurwa zrobil??? Nie mogl se pobiegac??!!?? :-D Kij w ryj psom!!! Ganja rOxOz!!!
rumpururum (niezweryfikowany)
ośmiornica dilerów zielonej śmierci sięga samego szczytu świętego krzyża <br> <br>oj
TTT (niezweryfikowany)
przechwytujac tak niebezpieczna substancje na pewno uratuja zycie wielu ludziom, powinnismy byc im dozgonnie wdzieczni za takie poswiecanie sie dla kraju.
jacenty (niezweryfikowany)
Czy to nie zastanawiajace że w kraju z gromną dziurą budzetową (powstałą przez lata nieudolego rządzenia i rozkradania czego się da) bezrobociem, przestępczościa nikt z rządzacych nie wpadnie na pomysł żeby zalegalizować marihuane, dało by to zysk w wysokości ok 8% dziury budżetowej, rozładowało więzienia, pomoglo zmniejszyć o ok 2% bezrobocie.No ale przecież po co? rządzące elity mają pieniądze mają jeszcze co rozkradać więc po co sie męczyć.Przeciez marihuana to narkotyk jak każdy inny , zabija.Taka jest ta pier... Polska
GRaND (niezweryfikowany)
Ganja znana jest i uprawiana od 5000 lat i jeszcze nikt nie umarł, a 10 kg MJ tygodniowo to pestka w porównaniu do tytoniu:) Jebać LPR.................
Supa Smoka (niezweryfikowany)
Czy to nie zastanawiajace że w kraju z gromną dziurą budzetową (powstałą przez lata nieudolego rządzenia i rozkradania czego się da) bezrobociem, przestępczościa nikt z rządzacych nie wpadnie na pomysł żeby zalegalizować marihuane, dało by to zysk w wysokości ok 8% dziury budżetowej, rozładowało więzienia, pomoglo zmniejszyć o ok 2% bezrobocie.No ale przecież po co? rządzące elity mają pieniądze mają jeszcze co rozkradać więc po co sie męczyć.Przeciez marihuana to narkotyk jak każdy inny , zabija.Taka jest ta pier... Polska
AleX (niezweryfikowany)
Czy to nie zastanawiajace że w kraju z gromną dziurą budzetową (powstałą przez lata nieudolego rządzenia i rozkradania czego się da) bezrobociem, przestępczościa nikt z rządzacych nie wpadnie na pomysł żeby zalegalizować marihuane, dało by to zysk w wysokości ok 8% dziury budżetowej, rozładowało więzienia, pomoglo zmniejszyć o ok 2% bezrobocie.No ale przecież po co? rządzące elity mają pieniądze mają jeszcze co rozkradać więc po co sie męczyć.Przeciez marihuana to narkotyk jak każdy inny , zabija.Taka jest ta pier... Polska
Valet (niezweryfikowany)
W Kielcach na kazdej klatce schodowej czuc gandzie. Zwyczajnie nie chca przyjac do wiadomosci tego jak wielu ludzi pali. A statyski wskazuje na to ze w miescie tej wielkosci pali regularnie co najmniej 10.000 ludzi. <br>Czyli spala sie tu jakies 10kg tygodniowo :) <br>Zreszta ta bajka o kanale przerzutowym jest czescia wspolna wszystkich doniesien z calej polski. I jak kazda bajka i ta ma swoj moral: <br>Nie dawaj wpuszczac sie w kanal :) <br> <br>Swoja droga taka brygada antynarkotykowa to swietna &quot;fucha &quot; dla policjanta . &quot;Walka &quot; z hipi ma wiele plusow - sa spokojni, malo agresywni, nie krzydza nikgo. Zona antynarkotykowego-policjanta moze byc spokojna. W pracy nic zlego mu nie grozi. <br>To naprawde budujace.
kondzior (niezweryfikowany)
ty pierdolony ttt wiesz co ty pierdolisz od ziela żeby umrzeć od niego trzeba zjarać 3,5 kilo w ciągu doby więc zastanów się co piszesz głąbie
kondzior (niezweryfikowany)
święte słowa stylus
Zajawki z NeuroGroove
  • Dekstrometorfan
  • Przeżycie mistyczne

jest ok

Była to spora dawka DXM.

Zacząłem około 15.00. 

Straciłem rachubę caszu już na samym początku więc skupię się na samym tripie, który wywarł na mnie niesamowite wrażenie i pozostanie niezapomnianiym do końca życia.

  • Dekstrometorfan

Acodin... Lek na kaszel w postaci małych, białych, jednak niezwykle gorzkich tabletek. Sprzedawany w aptekach na receptę, jednak podobno przy dobrej "bajeczce" recepty nie potrzeba...




  • Grzyby halucynogenne

Widzieliście "Piąty Element" ? Zajebisty film. Mi się wydał strasznie realistyczny. Ale nie o tym będę pisał. Przedstawię wydażenie które miało miejsce tuż przed seansem...