Zdobycie składników

Napój o działaniu psychodelicznym, zawierający DMT – sposoby przyrządzania, opisy rytuałów, rady i wątpliwości.
Więcej informacji: Ayahuaska w Narkopedii [H]yperreala

Moderatorzy: Magiczny Ogród, Psychodeliki

Posty: 116 Strona 9 z 12
Rejestracja: 2010
  • 3831 / 140 / 13


Aye! Chali zamawiałem - ekstrakt wyszedł pierwsza klasa ;).
Rejestracja: 2012
  • 1 / / 0


zna ktos jakis dobry sklep internetowy w uk ze skladnikami aya?

"Agresja na Polskę była dla Niemców polem doświadczalnym dla siły metamfetaminy"

Teresa Kowalik i Przemysław Słowiński, autorzy książki „Dragi i wojna – narkotyki w działaniach wojennych” w wywiadzie dla serwisu wPolityce.pl

Blisko kilogram metamfetaminy zabezpieczyli bydgoscy kryminalni

Bydgoscy kryminalni zajmujący się zwalczaniem przestępczości narkotykowej zatrzymali 33-latka. Mężczyzna posiadał przy sobie blisko kilogram metamfetaminy. Podejrzany będzie odpowiadać za posiadanie znacznych ilości narkotyków.
Rejestracja: 2012
  • 3 / / 0


Witam. Mam pytanko. Niedługo będę odwiedzał kolegę w Amsterdamie i chcę tam zaopatrzyć się w aye, a najlepiej zrobić nieduże zakupy psychedeliczne w smartszopie. Chciałbym kupić składniki do zrobienia ayi i może kilka paczuszek grzybków i skórę San Pedro lub peyotla jak będzie. Generalnie niedużo bo na kilka tripów dla siebie i kumpla tutaj w Polsce, takie zakupy żeby uprzyjemnić sobie najbliższe kilka miechów. Rzecz w tym, że chciałbym to zabrać ze sobą do PL. Mam oczywiście stracha czy nie będę trzepany na granicy i czy takie ryzyko się opłaca. Jak to wygląda na granicy holenderskiej. Widzą młodego gościa na polskich blachach wracającego do kraju i trzepią czy raczej to kwestia mega pecha? Zaznaczam, że nie interesują mnie inne dragi ani ilości hurtowe, chciałbym tylko zabrać kilka małych upominków do PL.
Wszystkim psom na forum z góry mówię, że pomysł jest czysto hipotetyczny i oczywiście fantazjuję sobie, a użytkowników proszę o zdanie co myślicie na ten temat. Czy pomysł jest mega głupi czy wykonalny?

l s

Rejestracja: 2010
  • 527 / 1 / 0


Schowaj to dobrze w samochodzie i będzie ok.
Ta paczka nie będzie chyba wielka, nie?
Psy nie są też szkolone do wyszukiwania takich narkotyków.
Rejestracja: 2010
  • 3831 / 140 / 13


Hitlerowcy cię na sto procent bardzo dokładnie otrzepią... Intensywność poszukiwań zależy jeszcze jak wyglądasz ty i twoje auto, no ale to chyba wiadomo :). To chyba jedyny punkt zapalny, bo w PL już ci to nie grozi. Ja bym to schował w komorze silnika, przykladowo w zbiorniczku płynu do spryskiwaczy (uprzednio go opróżniając). Z resztą, poszukaj jakiejś dobrej skrytki, no i nie przesadzaj z ilością.

Nie chowaj w zapasowym kole, przyklejone do spodu podwozia, w fotelu, pod tapicerką bo to chyba najczęstsze miejsca ;). Nie chowaj też tam, gdzie jest gorąco no bo wiadomo chyba :P.
Ostatnio zmieniony 01 września 2012 przez Parathormon, łącznie zmieniany 1 raz.
Rejestracja: 2006
Użytkownik nieaktywny
  • 850 / 12 / 0


A ja bym to nadał paczką, najlepiej z Francji albo Niemiec. Szansa, że zajrzą do środka z 10x mniejsza niż na trzepanie samochodu przez celników.
Rejestracja: 2008
  • 44 / / 0


Chcę zamowic sobie legalna rosline Diplopterys cabrerana - ukorzeniona z ameryki polodniowej, czy mojej przesylce moze sie cos przydazyc??
Rejestracja: 2008
  • 3129 / 10 / 0


krs32 pisze:
zna ktos jakis dobry sklep internetowy w uk ze skladnikami Aya?
mh-uk.net
Rejestracja: 2012
  • 104 / / 0


chusajn pisze:
krs32 pisze:
zna ktos jakis dobry sklep internetowy w uk ze skladnikami Aya?
mh-uk.net
Próbowałeś/ktoś próbował kupować z tego sklepu do Polski? Wysyłają w ogóle (na stronie znalazłem, że nie wysyłają do USA) do nas? Trzeba podpisywać przy odbiorze?
Rejestracja: 2010
  • 256 / 3 / 0


baker pisze:
chusajn pisze:
krs32 pisze:
zna ktos jakis dobry sklep internetowy w uk ze skladnikami Aya?
mh-uk.net
Próbowałeś/ktoś próbował kupować z tego sklepu do Polski? Wysyłają w ogóle (na stronie znalazłem, że nie wysyłają do USA) do nas? Trzeba podpisywać przy odbiorze?
Ktoś próbował ;)
Wysyłają, zwykłymi listami (nie podpisujesz przy odbiorze).
Posty: 116 Strona 9 z 12
Wróć do „Ayahuaska”
Na czacie siedzi 56 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość