Zdobycie składników

Napój o działaniu psychodelicznym, zawierający DMT – sposoby przyrządzania, opisy rytuałów, rady i wątpliwości.
Więcej informacji: Ayahuaska w Narkopedii [H]yperreala

Moderatorzy: Magiczny Ogród, Psychodeliki

• 1 / / 0

Orientujecie się czy można złożyć zamówienie na skrytkę pocztową w Czechach i tam sobie odebrać ?
  • 2 / / 0

Witajcie poczciwi ludzie :-D Jestem zielony jeśli chodzi o sprawki sprowadzania składników. Przewertowałem cały ten wątek i mam kilka pytań, czy jakaś dobra dusza z doświadczeniem odpowie na kilka pytań na priv?

Organizatorzy imprez opisują najdziwniejsze sposoby szmuglowania na nie narkotyków

Jeśli jest jakaś zasada, która nagminnie łamana jest we wszystkich klubach, barach i na festiwalach muzycznych, z pewnością będzie nią ta dotycząca narkotyków i zakazu i ich wnoszenia...

Warszawski dziennikarz trafił do aresztu. Powód: narkotyki

Marcin D., dziennikarz związany z kilkoma redakcjami, były rzecznik partii Wolność Janusza Korwin- Mikke, został w piątek zatrzymany w Warszawie przez funkcjonariuszy policyjnego Zespołu Poszukiwań Celowych – ustalił tygodnik „Do Rzeczy”.
  • 3 / / 0

Na podstawie poniższej pdfki rozkminiam użycie kłącza Trzciny zwyczajnej jako źródła DMT. Wystarczy gdzieś na podmokłym terenie trochę pokopać i już jakiś surowiec mamy (tak z 30/50g powinno wystarczyć ale nie wiem czy po wysuszeniu czy świeżych).
Jako IMAO planuję użyć passiflory (susz z całej rośliny dostępny w zielarskim za 10zł za woreczek ok. 60g), kwiatu czerwonej koniczyny (przy okazji na spacerku po łąkach na mj można nazbierać) lub Rogatka zwyczajnego, który rośnie najczęściej przy plażach (jak mieszkasz na północy to nie powinno być problemu ze znalezieniem)

https://ecitydoc.com/download/ayahuasca ... nalogi_pdf
  • 515 / 55 / 0

17 maja 2018JustCurious pisze: