Pojawienie się "nowych żył" problem z układem krwionośnym

Dział poświęcony harm reduction – metodom mającym na celu złagodzenie negatywnych konsekwencji zażywania środków psychoaktywnych.

Moderator: Zdrowie

Posty: 3 Strona 1 z 1
Rejestracja: 2018
  • 38 / 1 / 0

zażywam heroinę dożylnie jak i również czasem stymulanty. Jakiś czas temu tak mocno wyeksplowatowałem swoje żyły, że te mniejsze, głębiej osadzone zaczęły przejmować funkcje tych głównych. Stały się one widoczne na co dzień, widać je aż na klatce piersiowej. Mam przez to problem z cyrkulacją krwi, co dokucza mi w nocy gdy chcę spać, ręce mi cierpną z niedokrwienia.
Staram się robić przerwy by urnormować sytuacje, ale za długo owe przerwy nie trwają a zasadniczo sprowadzają się do redukcji częstotliwości brania...
Od dłuższego czasu nie biorę już stymulantów i moje pytanie dotyczy właśnie stimów. Czy bezpiecznie mogę brać emkę, kryształy itp. zważywszy na problem z cyrkulacją krwi? Oczywiście brać tylko sniffem czy oralnie, wyłączając iv.
Rejestracja: 2020
  • 4 / / 0

No pewnie że możesz,nic ci nie będzie.Wal śmiało.

Nie wprowadzaj człowieka w błąd, chcesz go na sumieniu mieć? Kilka postów na forum, a zachowujesz się jak pięcioletnie dziecko z wodogłowiem.wlq

Kanadyjczyk w stanie terminalnym składa podanie o dostęp do psylocybiny

Hartle próbował wszystkiego, od leków przeciwlękowych po medytację, ma jednak nadzieję na bardziej trwałe rozwiązanie, które pozwoliłoby złagodzić odczuwany przez niego lęk, dlatego został jednym z kilku śmiertelnie chorych Kanadyjczyków, którzy apelują do minister zdrowia o specjalne zezwolenie, które pozwoliłoby im na używanie nielegalnej substancji obecnej w „magicznych grzybkach”.

Bułgaria: Dymisje w MSW po aferze narkotykowej

Dyrektor bułgarskiej Głównej Dyrekcji do Walki z Przestępczością Zorganizowaną (GDBOP) Iwajło Spiridonow i wiceszef służb operacyjnych MSW Georgi Arabadżijew podali się w piątek po południu do dymisji w związku z aferą narkotykową - poinformowało MSW.
Rejestracja: 2018
  • 2908 / 1193 / 1

@zolpidem_zz
Do angiologa się na wizytę koniecznie zapisz. Od razu możesz zacząć stosować leki na rozrzedzenie krwi. Nie czekaj. Potencjalnie sa ogromne szanse na udar niedokrwienny. Stan o którym piszesz jest bardzo poważny i wymaga kontroli lekarskiej, usg dopler żył i tętnic, a także długotrwałego leczenia farmakologicznego.
Posty: 3 Strona 1 z 1
Wróć do „Minimalizacja szkód i prewencja efektów ubocznych”
Na czacie siedzi 1360 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość