Ogólnie jestem całkowicie zielony i przepraszam jak pytam w złym dziale.
Jestem bardzo nieodważnym, nieśmiałym człowiekiem i ostatnio zaciekawił mnie temat klonów i pochodnych(?)
Trochę poczytałem opinii na temat clonazepamu i clonazolamu i zaciekawiło mnie to, bo z tego co wiem to wpływają na lęki.
Tylko piszę tego posta bardziej z biologicznym pytaniem a mianowicie - jak reaguje błędnik na takie substancje? Podczas czytania tych opinii właśnie trafiłem na zdanie, że "wjeżdża na błędnik".
Pytam o błędnik, bo co jakiś czas miewałem silne ataki (najprawdopodobniej) błędnika, bardzo ostre zawroty głowy ale spowodowane od tak, a nie przez jakieś substancje. I właśnie piszę taki post, bo chciałbym spróbować ale się boję o wywołanie u siebie własnie ataku zawrotów i co najgorsze lądowania w szpitalu (nikt nie chciałby mieć karuzeli w głowie, ciągłych wymiotów już nawet nie mając czym wymiotować)
Ktoś coś wie na ten temat?
Pozdrowienia
https://en.wikipedia.org/wiki/Clonazepam
https://www.medicinenet.com/clonazepam/article.htm
7 petycji przeciw reklamom i promocjom alkoholu, które mogą zmienić polskie prawo
GIF: Nielegalny handel w sieci lekami narkotycznymi zaczyna się od legalnej recepty [WYWIAD]
Śmierć na zamówienie. Z dostawą na oddział psychiatryczny
Przebrały drona za ptaka, by przemycać narkotyki do więzienia
Policja aresztowała dwie kobiety, po tym, jak użyły drona przebranego za plastikową wronę do przemytu narkotyków, tytoniu i telefonów komórkowych. Kobiety w ten sposób próbowały szmuglować przez mury więzienia w Luizjanie.
Norwegia wśród liderów Europy. Wszystko wyjawiły... dane z kanalizy
Norwegia pozostaje w europejskiej czołówce pod względem używania narkotyków. Najnowsze analizy ścieków pokazują jednocześnie spadek używania konopii w Oslo. Dane wskazują też na rosnące znaczenie innych substancji.
Rekiny na „bombie”. Przechodzą pozytywnie testy na narkotyki i kofeinę