Leki przeciwdepresyjne, tymoleptyki - SSRI, SNRI, iMAO, TLPD i inne
Zobacz też: Wikipedia
ODPOWIEDZ
Posty: 579 • Strona 1 z 58
  • 223 / 18 / 0
Jakis tydzien temu przestalem brac sertraline, wczesniej buspiron, po 3 miesiacach brania 50 mg sertraliny. Przestalem brac odrazu. Od tego czasu jestem caly czas spiacy i mam co kilka minut chujowe zawroty glowy - taka jakby lekkosc jakbym mial zaraz stracic przytomnosc. Mial ktos tak ? ile to moze trwac i czy mozna czyms to zlikwidowac. Ogolnie to bym mial to w dupie i przezyl, pewnie za tydzien czy dwa minie, ale tak sie nieszczesliwie zlozylo, ze musze teraz ostro zakuwać i dostaje kurwicy przy tych objawach. Dodam ze kawa, nawet w ilości pięciu mocnych w ciągu kilku godzin nie pomaga :-/
As above, so below
  • 1241 / 8 / 0
Nieprzeczytany post autor: ooo »
to skoro nie moment to po co teraz odstawiasz ?! nie lepiej poczekac az nie bedzie trzeba zakowac w szkole i spokojnie odstawiac ? :D nie no wiem pewnie sa inne powody ... mysle ze kilka bro moglo by zniesc te nieprzyjemne efekty ale watpie by pomogly w nauce ;) z drugiej strony jakis mocny stymulant wylacza leki ssri wiec moze i wylaczy efekty uboczne tylko pytanie czy umiesz sie uczyc pod dzialaniem jakiejs fuki koksu itp ... czy nie bo jedni moga a innych nosi i ni chuja ;)
Uwaga! Użytkownik ooo nie jest już aktywny na hyperrealu. Nie odpowie na próbę kontaktu, ani nie przeczyta odpowiedzi na post.
  • 99 / 1 / 0
osz w kurwe! to skoro Ty masz juz takie objawy po zaprzestaniu 3 miesiecznej kuracji.to co ze mna bedzie sie działo jak odstawie paroxetin.a biore juz 2 lata.ja pierdole to ja chyba umre po 2 dobach :'(
"Pije by paść,padam by wstać,wstaje by pić"
  • 684 / 9 / 0
Normalne ma objawy, powinnny przejść po kilku dniach. Większej różnicy po 2 latach brania niż po 3 miesiącach raczej nie będzie.
Uwaga! Użytkownik anonimowy_uzytkownik nie jest już aktywny na hyperrealu. Nie odpowie na próbę kontaktu, ani nie przeczyta odpowiedzi na post.
  • 682 / 7 / 0
no jak przestales brac z dnia na dzien to co sie dziwisz? ;o sertralina jest lajtowa i przejdzie po kilku dniach

[quote="trzynastylistopad"]
osz w kurwe! to skoro Ty masz juz takie objawy po zaprzestaniu 3 miesiecznej kuracji.to co ze mna bedzie sie działo jak odstawie paroxetin.a biore juz 2 lata.ja pierdole to ja chyba umre po 2 dobach ]

nooo a ci to wspolczuje ;p odstawiaj ja bardzo powoli albo bedziesz mial tydzien - dwa wyjete z zyciorysu

yooooooo
Sun Was High (So Was I)
  • 223 / 18 / 0
[quote="trzynastylistopad"]
osz w kurwe! to skoro Ty masz juz takie objawy po zaprzestaniu 3 miesiecznej kuracji.to co ze mna bedzie sie działo jak odstawie paroxetin.a biore juz 2 lata.ja pierdole to ja chyba umre po 2 dobach ]

Nie chce straszyć, ale paroksetyna chyba jest najbardziej chujowa pod wzgledem odstawiania. Zreszta duzo jest na ten temat na forach psychiatrycznych i o depresji, na polskich jak i zagranicznych. Grunt to zeby powoli zmniejszac dawke, ja tego nie moglem zrobic.

Amf dziala na mnie tak, ze nauka to ostatnia rzecz jaka moglbym robic, wiec odpada, no coz chyba bede musial poprostu przeczekac, trudno.

A tak ogolnie to stwierdzam ze wszystkie SSRI sa chuja warte i nie warto sie w to bawic. Przynajmniej w moim przypadku - wiadomo, na kazdego dziala inaczej.
As above, so below
  • 99 / 1 / 0
no to fajnie...ech.....tzn masakra w chuj.jedynym pocieszeniem może byc to że ta cała kuracje paroksetyną prowadzi od poczatku najlepszy specjalista do spraw uzaleznień w moim miescie.mam nadzieje że wie co robi :huh:
heh najelepsze jest to że nie wie że ćpam w sumie to nikt nie wie.
"Pije by paść,padam by wstać,wstaje by pić"
  • 1241 / 8 / 0
Nieprzeczytany post autor: ooo »
no to co z tego ze "najlepszy" od uzaleznien skoro nie wie ze cpasz to jak Ci ma pomoc z drugiej strony skoro leczyc sie nie chcesz to po co Ci "najlepszy specjalista" ? :)
Uwaga! Użytkownik ooo nie jest już aktywny na hyperrealu. Nie odpowie na próbę kontaktu, ani nie przeczyta odpowiedzi na post.
  • 99 / 1 / 0
[quote="ooo"]
no to co z tego ze "najlepszy" od uzaleznien skoro nie wie ze cpasz to jak Ci ma pomoc z drugiej strony skoro leczyc sie nie chcesz to po co Ci "najlepszy specjalista" ? ]

nie no wiesz leczy mnie to.bo gdyby nie paroxetyna to lądował bym co tydzien na oddziale ratunkowym z napadmi leku nerwicy i cisnieniem 190/110 ....a tak to jest looz.a nie cpam az tak grubo np z mj zrezygnowałem bo kazdy buch konczy sie rzyganiem.a mawiają że THC działa przeciwwymiotnie.gówno prawda w moim przypadku :'(
"Pije by paść,padam by wstać,wstaje by pić"
  • 67 / 4 / 0
nie ogarniajcie tematu ze po paro skuti odstawienne sa najbardziej przejebane tak ogolnikowo .. ,bo to akurat indywidualna sprawa tak jak z dzialaniem antydepresantow ...na jedna podziala drugiej nic nie zmieni a trzeciej wpierdoli zwale , ja leczylem sie paroksetyna okolo roku 40mg/d odstawilem z dnia na dzien bo chcialem sprubowac bupropionu jak najszybciej , dlatego ze w pewnych momentach zanotowalem ze paro wogole ni huja nie dziala , i nic , zadnych skutkow ubocznych a prez tydzien po odstawieniu czulem sie tak zajebiscie jak od roku sie nie czulem , myslalem ze tak juz zostanie ale huj po tyg. juz nie bylo fajnie tylko poprostu normalnie a zadnych dolegliwosci ze strony odstawienia paro nie poczulem tyko same plusy .
Uwaga! Użytkownik paroxetinum nie jest już aktywny na hyperrealu. Nie odpowie na próbę kontaktu, ani nie przeczyta odpowiedzi na post.
ODPOWIEDZ
Posty: 579 • Strona 1 z 58
Artykuły
Newsy
[img]
Jacht z kokainą o wartości 80 milionów funtów zmierzał w stronę Wielkiej Brytanii

Prawie tona „narkotyku klasy A” została znaleziona na jachcie płynącym z wysp karaibskich do Wielkiej Brytanii. Jej rynkowa wartość została oszacowana na 80 milionów funtów.

[img]
Handel narkotykami: Rynek odporny na COVID-19. Coraz większe obroty w internecie

Dynamika rynku handlu narkotykami po krótkim spadku w początkowym okresie pandemii COVID-19 szybko dostosowała się do nowych realiów, wynika z opublikowanego w czwartek (24 czerwca) przez Biuro Narodów Zjednoczonych ds. Narkotyków i Przestępczości (UNODC) nowego Światowego Raportu o Narkotykach.

[img]
Meksyk: Sąd Najwyższy zdepenalizował rekreacyjne spożycie marihuany

Sąd Najwyższy zdepenalizował w poniedziałek rekreacyjne spożycie marihuany przez dorosłych. Za zalegalizowaniem używki głosowało 8 spośród 11 sędziów. SN po raz kolejny zajął się tą sprawą, jako że Kongres nie zdołał przyjąć stosownej ustawy przed 30 kwietnia.