Luźne dyskusje na tematy związane z substancjami psychoaktywnymi.
ODPOWIEDZ
  • 1444 / 10 / 0
:scared:
Ostatnio zmieniony 15 grudnia 2007 przez moloch, łącznie zmieniany 1 raz.
  • 302 / 4 / 0
Nieprzeczytany post autor: alkocholik »
no to chyab bombki, ale na chuj to jesc wogole.
http://pl.youtube.com/watch?v=KepMuZMiCr8
  • 1444 / 10 / 0
Nieprzeczytany post autor: moloch »
:cool:
Ostatnio zmieniony 15 grudnia 2007 przez moloch, łącznie zmieniany 1 raz.
  • 22 / 1 / 0
bombki ok tylko to mi pójdzie w układ trawienny, nery juz nie wspomne
jeśli chodzi o szkodliwosc na nerki to niezaleznie od sposobu przyjęcia będzie chyba taka sama
  • 370 / 21 / 0
Nieprzeczytany post autor: Halik »
IV? nie wiem czy to nie jest nawet wydajniejsze. chociaz jestem laikiem w temacie.
Na własnej stypie można robić już tylko jedno.
</3
Moja obecność to tylko migotanie.
  • 2876 / 99 / 0
Nieprzeczytany post autor: Syn Bozy »
Może posmaruj dziąsła? Ktoś kiedyś pisał że to jest całkiem wydajne (ale mało smakowe %-D )
"Czuję się gwiezdnie"

Po dzisiejszym robię przerwę
  • 440 / 4 / 0
Smarowanie dziąseł władem, to najgłupszy pomysł jaki słyszałem w tej dziedzinie. Takie działanie strasznie wyniszcza zęby, kompletnie usuwa slinę, rozwala dziąsła.
Wskoczcie do klozetu i stańcie na głowie
ja żyję - a wyście pomarli, Panowie.
  • 3490 / 55 / 0
Nieprzeczytany post autor: Kurwik »
Po kablach.
Zrobić coś bez czegoś ale żeby było jak z tym czymś. To by dopiero było coś.

I mean no harm.
Ani To Ani Tamto
  • 9 / / 0
Nieprzeczytany post autor: pszczola »
bąbka tylko i wyłącznie...co prawda staram sie nie patrzeć już nawet na to gówno i jak sobie o tym pomyśle to mi sie żygać chce...ale nie rozkminiam jak można wciągać ten syf przez nos!! koks ok...ale ścierwo robi na zjeździe takie okropne żółte śmierdzące smarki..łeee..bełt
  • 1444 / 10 / 0
Nieprzeczytany post autor: moloch »