Rozmowy na temat działania psychoaktywnego kannabinowego konopii.
ODPOWIEDZ
Posty: 23 • Strona 3 z 3
  • 686 / 10 / 0
Wydaje mi się że powinni Ci podać coś bardziej bezpiecznego coś co mniej ryje wątrobę i żołądek. :nuts:
  • 1052 / 77 / 0
wez sie zapisz na program metadonowy

ketonal, z tego co mi wiadomo, mogl co najwyzej zjechac Ci troche watrobe, na pewno nie ma nie wiadomo jakich interakcji z THC
  • 7 / / 0
co do uszkodzenia watroby to fakt, mialem robiona probe watrobowa i zdiagnozowali mi uszkodzenie stopnia lekkiego.

co do interakcji to byla taka ze dostalem cisnienia zajebistego i myslalem ze mi serce wyskoczy

co do rycia zoladka to nie nie rylo na poczatku gdyz bralem ketonal dozylnie omijajac zoladek, co do watroby to jak wyzej przy nastepnej wizycie u dr zdiagnozowali biochemiczne uszkodzenie
ODPOWIEDZ
Posty: 23 • Strona 3 z 3
NarkoMemy dodaj swój
[mem]
Newsy
[img]
22 561 głosów obywateli, miesiące wyczekiwania i projekt, którego Sejm znów nie chce ruszyć

Otrzymaliśmy właśnie kolejną oficjalną odpowiedź z Sejmu w sprawie projektu ustawy depenalizującej posiadanie do 15 gramów marihuany oraz uprawę jednej rośliny na własny użytek (druk nr 2672) – i trudno tu ukrywać nasze głębokie rozczarowanie.

[img]
Wspólne szkolenie CBŚP i PSP – bezpieczna likwidacja nielegalnych laboratoriów narkotykowych

W Międzynarodowym Centrum Szkoleniowym do Zwalczania Nielegalnych Laboratoriów Narkotykowych (ITCCCL), działającym na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie, odbyło się specjalistyczne szkolenie poświęcone bezpiecznej likwidacji miejsc nielegalnej produkcji narkotyków. W zajęciach uczestniczyli strażacy z województwa świętokrzyskiego oraz funkcjonariusze Centralnego Biura Śledczego Policji.

[img]
Badanie: częstsze używanie substancji związane z większym obciążeniem psychicznym

Osoby częściej używające alkoholu, konopi lub stymulantów wykazywały więcej trudności psychicznych, które były też silniej ze sobą powiązane – wynika z badania polskich naukowców. Dotyczyło to m.in. stresu, impulsywności i doświadczeń przypominających objawy psychozy.