twoja roślina jest widocznie osłabiona, żółknie lub więdnie? Napisz, a uzyskasz pomoc
ODPOWIEDZ
  • 3 / 1 / 0
Witam pisze z takim pytaniem otóż mam rośline (bubleegum) i miałem ja w namiocie niestety musialem zwinąć namiot roślina ma już topy małe czy jest szansa że na parapecie będą one puchnac czy raczej roślina do wyrzucenia? To automat jak coś zdjęcie https://zapodaj.net/6c3e6abc8f90c.jpg.html
  • 8103 / 909 / 0
Jak dasz odpowiednio dużo światła i będziesz dbał o nią tzn. nawoził, utrzymywał odpowiednie ph to i może z 10 - 15 gramów zgarniesz.
Lekoman :tabletki:
Nie zapomnę pierwszy nastuk
W wieku lat piętnastu
Później zarzucanie różnych wynalazków
  • 3 / 1 / 0
A jaki nawóz polecasz żeby podlewać nim teraz?
  • 8103 / 909 / 0
@Nikiwac1
Ja jak miałem swojego low rydera to nie używałem żadnych nawozów i ładnie rósł.Nie znam się na nawozach, możesz podlewać sama woda i tez będzie rosła.

Wsadź palec do ziemi na głębokości 2-3 cm i jak będzie sucho to podlej a jak wilgotno to nie lej wody - jedynie to mogę Ci poradzić.
Daj nowe zdjęcie roślinki, zobaczymy jak się sprawuje. :liść:
W wieku lat piętnastu
  • 3 / 1 / 0
https://zapodaj.net/324e21204bb48.jpg.html naszczescie wylądował w boxie już
  • 1037 / 244 / 0
Może 5 gram będzie ;)
  • 8103 / 909 / 0
@Migomat
Ja bym celował w 10 g - 15 g.Widzę - porządny box.Obowiązkowo zdjęcia po ścince. :liść:
W wieku lat piętnastu
  • 1037 / 244 / 0
@UJebany

Nie no coś ty zależy czy to automat czy sezon jaką ma tam lampę i jak długo będzie potrafił się powstrzymać przed scieciem by topy napuchly 10g jak na moje oko to max xd
  • 8103 / 909 / 0
@Migomat
Nie ważne czy 5 g czy 10 g - ważne, ze swoje palonko i wiemy co palimy.Ścinka, suszenie i palenie.Cały rytuał od pestki do topków cieszy jak dziecko bawiące się nowa zabawka. :ojeju:
W wieku lat piętnastu
  • 1037 / 244 / 0
@UJebany