Siemie lniane - zaparzone nasiona aż taki kisiel się zrobi.
A jeśli jest tragedia to laremid (ten tanszy odpowiednik stoperanu) za 5zł 10 tabletek. On coś tam w receptorach opioidowych paca, nie znam się na tym kompletnie, no ale taka tabletka z rana zahamuje, czy tam dwie, a potem sobie zniżyć i stosować z tydzień aż się wyreguluje wszystko.
To są moje 3 sposoby.
Zalezy też jaki ten probiotyk, kurde zapomniałem nazwy co mi pomagał zajebiście. Teraz ten multilac reklamują wszędzie, bo to "lek", może być dobry.
Ja wczoraj jak nigdy zarzuciłem sobie thiocodin i tussidex, nie wiem na chuj bo ejszcze buprenorfine miałem we krwi, no ale cóż. Dzisiaj ze trzy razy toaleta, ale też ból jelit. Kurde, jak się w ciągu brało to nic nie bolało...
Ale spokojnie, musisz o niego zadbac i będzie git. Strułeś się tym sulfo, bywa.
Ja po 8 latach jedzenia kody (z mniejszymi lub większymi przerwami) mam ostatnio spore problemy żołądkowe, a nawet mała ilość thiokodinu powoduje ból brzucha i psuje całą fazę. Jakiś czas temu dostałem skierowanie na gastroskopię, na NFZ termin na styczeń 2019. Prywatnie 500zł.
Pacjenci szukają ulgi w bólu. Jak zmienia się podejście do medycznej marihuany w Polsce
Marihuana negatywnie wpływa na płodność kobiet? Nowe badania kanadyjskich naukowców
Logika Valium, a nie LSD: narkotyki, artyści, mieszczaństwo i codzienność do znieczulenia [WYWIAD]
Dwóch 15-latków z mefedronem. "Zwrócili uwagę nerwowym zachowaniem"
W ręce policjantów z Mińska Mazowieckiego wpadło dwóch 15-latków, którzy chwilę wcześniej zachowywali się nerwowo. Okazało się, że mieli przy sobie mefedron. O ich losie zadecyduje sąd rodzinny.
Rewolucja w Amsterdamie? Chcą zakazać sprzedaży marihuany turystom
Władze Amsterdamu chcą ograniczyć "turystykę narkotykową" i rozważają zakaz sprzedaży marihuany osobom bez meldunku w Holandii. Pomysł budzi jednak sprzeczne reakcje wśród polityków i przedsiębiorców.
Kokaina w gumie do żucia