Siemie lniane - zaparzone nasiona aż taki kisiel się zrobi.
A jeśli jest tragedia to laremid (ten tanszy odpowiednik stoperanu) za 5zł 10 tabletek. On coś tam w receptorach opioidowych paca, nie znam się na tym kompletnie, no ale taka tabletka z rana zahamuje, czy tam dwie, a potem sobie zniżyć i stosować z tydzień aż się wyreguluje wszystko.
To są moje 3 sposoby.
Zalezy też jaki ten probiotyk, kurde zapomniałem nazwy co mi pomagał zajebiście. Teraz ten multilac reklamują wszędzie, bo to "lek", może być dobry.
Ja wczoraj jak nigdy zarzuciłem sobie thiocodin i tussidex, nie wiem na chuj bo ejszcze buprenorfine miałem we krwi, no ale cóż. Dzisiaj ze trzy razy toaleta, ale też ból jelit. Kurde, jak się w ciągu brało to nic nie bolało...
Ale spokojnie, musisz o niego zadbac i będzie git. Strułeś się tym sulfo, bywa.
Ja po 8 latach jedzenia kody (z mniejszymi lub większymi przerwami) mam ostatnio spore problemy żołądkowe, a nawet mała ilość thiokodinu powoduje ból brzucha i psuje całą fazę. Jakiś czas temu dostałem skierowanie na gastroskopię, na NFZ termin na styczeń 2019. Prywatnie 500zł.
Rekordowe konsultacje: Polacy mają dość karania za roślinę.
Mundur nie izoluje od rzeczywistości. O hipokryzji, która pęka na komisariatach
Od daru bogów do codziennej ucieczki. Co antropologia mówi o naszym związku z alkoholem
Za "przekąski" z Kalifornii grozi mu 20 lat więzienia
W paczce z Kalifornii do Polski miały być przekąski. Funkcjonariusze Służby Celno-Skarbowej w Warszawie otworzyli puszki i znaleźli susz roślinny. Okazało się, że to była marihuana. Zarzut związany z przemytem usłyszał 22-latek.
Palacze wiedzą, że tytoń wywołuje raka, gorzej znają zagrożenia dla serca
Nowe badanie obejmujące ponad 240 tys. palaczy w 46 krajach wskazuje, że wciąż słabo rozumiemy szkody sercowo-naczyniowe wywołane przez tytoń, co rodzi pytania, czy dziesięciolecia ostrzeżeń zdrowotnych przynoszą skutek.
Ryzyko udaru wyższe o 37 proc. Naukowcy wskazują na popularną używkę