Dyskusja na temat grzybów halucynogennych, m.in. łysiczki lancetowatej i muchomora czerwonego.
Więcej informacji: Grzyby w Narkopedii [H]yperreala
ODPOWIEDZ
  • 2 / / 0
Witam Serdecznie

Jeśli chodzi o grzyby jestem trochę laikiem jednak niemniej o nich czytałem na forum. Polecaliście ten hodować co w temacie z racji iż polską łysiczkę ciężko wyhodować i jest to kosztowne.

Mam kilka pytań, proszę o odpowiedź według podpunktów:

1. Czym się różnią odciski od strzykawek i z czego lepiej sadzić ?

2. Znalazłem stronkę z odciskami i strzykawkami Cubensis tutaj: https://grzyby.nl/index.php?route=produ ... ry&path=63 oraz inną http://azurescens.com/sklep/pl/16-zarodniki-cubensis z której lepiej i jaką odmianę z jakiego Państwa by była najlepsza ?

3. czy ta odmiana wywołuje lajt tylko i rozluźnienie, czy też halucyny i w jakim stopniu mocne ?

4. Widziałem jak sadzili ludzie mieli pojemnik plastikowy w kształcie prostokąta dość wysoki, trochę torfu i w nim grzybki i ja bym w takim chciałem sadzić, tylko czy jest tu na forum poradnik jakiś odnośnie Cubensis ?

5. Czy z tym grzybkiem czyli Cubensis nie ma przypału żadnego, ja się tam nikomu nie chwalę, bardziej skryty jestem, psinco o mnie wiedzą ludzie ?

I to tyle, proszę o jakąś sensowną odpowiedź z góry dziękuję oraz pozdrawiam serdecznie całe forum :)
  • 19 / 2 / 0
W życiu nie hodowałem grzybów ale:

1.odcisk to zarodniki grzyba na płaskim podłożu typu sreberko, strzykawka ma zarodniki rozpuszczone w wodzie które wstrzykuje się do słoików. Raczej stosuje się metodę strzykawkową, chociaż na hodowlę grzybów jest wieele sposobów.
2.no w wyborze sklepu nie pomogę, sam się do tego przymierzam. Odmiany różnią się nieco mocą, ale każdą możesz sobie pewnie sprawdzić w internecie.. W działaniu raczej niewielka różnica, bo niewielka różnica proporcji psylocybiny, psylocyny itd.