Dział poruszający prawne kwestie użytkowania narkotyków. Legalizacja, kary, pytania do adwokata.
ODPOWIEDZ
  • 205 / 8 / 0
cześć, kolega prosi o pomoc, więc zostawiam to tutaj.

w skrócie: Chcę odwołać się od wyroku. Dostałem wyrok nakazowy który mówi o ograniczeniu wolności na 4 miesiące i odrabiania miesięcznie 32 godzin, a chciałem wyjechać za granice do pracy w której miałbym zarobić na auto, sytuacja finansowa w rodzinie nie jest najlepsza, dodatkowo na tę chwilę w rodzinie nikt nie posiada auta.Jestem obecnie Uczniem technikum klasy III i w tym roku kończę 20 lat. Sprawa dotyczy posiadania 5,5 g marihuany na własny. Czas na odwołanie mam do piątku 10.06.2016. Jest ktoś w stanie pomóc mi napisać taki sprzeciw, podsunąć argumenty i doradzić?
  • 640 / 118 / 0
Kurwa, co za chory kraj. Rozumiem, dostać taki wyrok za pobicie albo kradzież, ale przy zerowej szkodliwości czynu iść do pierdla na 3 miesiące? Płakać się chce.
Uwaga! Użytkownik DorianGray nie jest już aktywny na hyperrealu. Nie odpowie na próbę kontaktu, ani nie przeczyta odpowiedzi na post.
ODPOWIEDZ
Newsy
Larwy ostryg bardziej "zestresowane". Wszystko przez narkotyki

Pod wpływem pochodzących ze ścieków narkotyków larwy ostryg poruszają się powoli i są zestresowane — wskazują najnowsze badania naukowe, na które powołuje się Polska Agencja Prasowa.

Kanada zebrała ponad 5,4 miliarda dolarów z podatków od sprzedaży legalnej marihuany

Od momentu legalizacji marihuany minęło siedem lat. Kanada podsumowuje zyski. Kwoty robią wrażenie, ale szczegółowe dane pokazują, że nie wszystko poszło zgodnie z planem. Rząd federalny zarobił mniej, niż zakładał. Z kolei wydatki na edukację okazały się znacznie niższe od obiecanych.

Europa zasypana kokainą. Rekordowy przemyt i miliardowe zyski narkotykowych karteli