Dział, w którym omawiane są konkretne kondycje, oraz ich wpływ na i współzależności z efektami środków psychoaktywnych.
ODPOWIEDZ
  • 68 / 6 / 0
Witam, aktualnie jestem zamulony w chuj po benzosach i pisze z telefonu, wiec postaram się jak najbardziej tylko się da streścić mój problem. Jakby co, to mogę później dopisać jakieś tam szczegóły.

Długi czas bawiłem się w różne używki, ale wydaje mi się, ze prawdziwy problem pojawił się dopiero po zabawach z psychodelikami.
Nerwica, którą miałem w minimalnym stopniu przed braniem narkotyków, nasilila się do olbrzymich rozmiarów. Również poczytałem trochę o psychozie, i jestem w 90% pewien, ze mam ponarkotykowe stany psychotyczne. Jak pewnie możecie się domyśleć, nie jest to nic przyjemnego. Mógłbym nawet rzec, ze to istne piekło :P

I teraz mam takie pytanka, pewnie mogą wydawać się baardzo głupie, ale nie znam się na tych rzeczach, wiec proszę o nie smianie się :[
Czy możliwe jest, jakimś badaniem potwierdzić obecność psychozy, początków schizofrenii albo nerwicy?
Tomografia komputerowa albo rezonans magnetyczny są w stanie zarejestrować jakieś zmiany w moim mózgu? Albo jakieś badanie układu nerwowego?
Wiem, że najlepiej byłoby iść po prostu do psychiatry i po wywiadzie by mnie zdiagnozowal i skierował na jakieś ewentualne badania, ale chciałbym się do niego udać w ostateczności.
Z góry dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam.
powyższa wiadomość to jedynie moja fantazja literacka
  • 867 / 18 / 0
Watpie w to. A co, na rente polujesz? Strzelam, ze bardzo trudno ja dostac. No chyba, ze chodzi ci tylko o recepte na neuroleptyki to nie ma problemu.

Psychiatra moglby to stwierdzic gdyby uwierzyl ci na slowo na podstawie samej rozmowy.

Mnie skierowali do szpitala na oddzial ostrych zaburzen psychotycznych, jak zaczelem zgieblowany machac nozem na korytarzu w psychiatryku.
Uwaga! Użytkownik extraviado nie jest już aktywny na hyperrealu. Nie odpowie na próbę kontaktu, ani nie przeczyta odpowiedzi na post.
  • 68 / 6 / 0