Dział służący dyskusji nt. spraw, gdzie postawiony został zarzut z art. 53, 54, 61, 63, 65, 66 Ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii.
ODPOWIEDZ
  • 10 / / 0
Witam mam 21 lat jestem bezrobotnym studentem nigdy nie karanym. Od 2 lat jestem uzależniony od marihuany, aby się ,,zabezpieczyć'' na przyszłość od dwóch miesięcy uprawiałem 10 krzewów konopi indyjskich ( od 25 do 125 cm ) na terenach nieużytków rolnych ( znaleziono tam również środki do ich pielęgnacji ) , zostałem zatrzymany i po przedstawieniu dowodów winy przyznałem się do czynu i dobrowolnie poddałem karze, również przeszukano m idom ale nic nie znaleźli sprawa zostanie zakończona w trybie przyśpieszonym w ciągu tygodnia prokurator ustali wyrok bez mojej obecności, zostanie on mi jedynie przedstawiony, dodam że nie miałem kontaktu z adwokatem. I chciałbym się dowiedzieć co mi za to grozi, czy mogę sobie w takim obiegu sprawy jeszcze jakoś pomóc bądź wpłynąć na złagodzenie kary, oraz czy warto odwoływać się od wyroku? po prostu co mogę zrobić ? .... z góry dziękuję za pomoc .
  • 80 / 1 / 0
radze udac sie do adwokata i tam zasiegnac rady/ opini. Jezeli nie masz kasy na adwokata mozesz go szukac w MOPS lub w punktach leczenia uzależnień/ pomocy rodzinie gdyz czesto gesto przyjmuje tam prawnik raz w tygodniu zupelnie bezplatnie. Polecam takie rozwiazanie i powodzenia. Pamietaj tez, ze różni prawnicy = różne opinie i jezeli cos Ci nie bedzie gralo w jakims adwokacie szukaj innego - az do skutku.
  • 853 / 56 / 0
'Miszcz' jesteś , poddać się dobrowolnie karze, nawet nie wiadomo jakiej :rolleyes:
Idź do adwokata, może uda się to jakoś odkręcić.
Swoją drogą - czaili się na 10 krzaków czy to był przypadek?
  • 10 / / 0
Adwokat z urzędu na posterunku mi tak doradził, że będzie najlepsze rozwiązanie. Na zwykłego mnie nie stać, a czy mogę jakoś uzyskać teraz poradę darmową u adwokata i jak ? A wygląda na to że zasadzali się od dłuższego czasu na mnie ...
  • 853 / 56 / 0