Dział służący omawianiu marszy, petycji i innych form aktywności obywatelskiej.
  • 19 / 23 / 0
Na prośbę autora zamieszczamy ogłoszenie i zachęcamy do wzięcia udziału w badaniu - Administracja

Cześć wszystkim,
Jestem studentem V roku psychologii i w ramach pracy dyplomowej prowadzę badanie dotyczące:
- strategii redukcji szkód
- jakości doświadczeń psychodelicznych
- dobrostanu psychicznego
u użytkowników klasycznych psychodelików (agonistów 5ht2a)

Bardzo zależy mi na zebraniu jak największej liczby odpowiedzi dlatego proszę o waszą pomoc.

W badaniu może wziąć udział każda pełnoletnia osoba, która przeżyła doświadczenie psychodeliczne w przeciągu ostatnich 12 miesięcy. Oczywiście jest to badanie anonimowe, wypełnienie ankiety zajmuje ok. 15-20 minut.

Co do linka, to jest on w gle forms, także (bazując na disclaimerach administracji z innych podobnych tematów, które przejrzałem) najlepiej otworzyć go w trybie incognito na innej przeglądarce niż chrome na której nigdy wcześniej się nie logowało na googla.

Jeżeli ktoś będzie ciekawy, to ofc mogę podzielić się w tym wątku wynikami jak juz napisze pracę

Z góry dziękuje za każdą odpowiedź i/lub przekazanie dalej ankiety.

Link do ankiety:
https://forms.gle/WLDo5XLabVT6eTtB7

%-D 👍

autor: skinner177
NarkoMemy dodaj swój
[mem]
Newsy
Badanie naukowe, które porządkuje temat kiełkowania konopi

Wolne Konopie: "Od lat powtarzamy jedno, że wiedza jest lepsza niż strach, a odpowiedzialność lepsza niż czarny rynek. Nasze hasła „Zmień dilera na farmera” i „Nie kupuj jej, tylko siej” nigdy nie były zwykłą prowokacją. Chodziło nam o zmianę myślenia i w wielu przypadkach ta zmiana naprawdę się dokonała. Uważamy, że jeśli ktoś interesuje się konopiami, powinien robić to świadomie, rozumiejąc podstawową biologię rośliny, procesy jej wzrostu i mechanizmy funkcjonowania, zamiast opierać się na mitach czy czarnorynkowych schematach."

Spotkanie z MSWiA. Nadszedł czas na odpowiedzialność, a nie kolejne tragedie