Dział o sprawach, w których zarzut nie opiera się na Ustawie o przeciwdziałaniu narkomanii.
ODPOWIEDZ
  • 6 / / 0
Cześć. Jestem studentem informatyki i zacząłem się zastanawiać czy ewentualny przypał nie wpłynąłby negatywnie na moją przyszłość. Regularnie palę mj i okazjonalnie wciągam koks na imprezach. Kupuję koks i zioło w ilościach nie przekraczających 5g, wszystko przeznaczam na własny użytek. Czy w przypadku przypału mogłoby mi grozić coś więcej niż grzywna/prace społeczne/zawiasy? Czy sąd powiadomiłby pracodawcę u którego odbywam praktyki? Czy firmy IT mogą wymagać zaświadczenia o niekaralności?
  • 1287 / 327 / 12
jeśli chciałbyś robić dla kogoś to może być lipa ale jak dla siebie to wyjebane
16 października 2023Stteetart pisze:
"mam wyjebane na wszystkich i pierdole też Famasa".
  • 6 / / 0
Docelowo chciałbym pracować samemu na JDG, ale wypadało by przed tym popracować troche na UOP albo B2B jako junior i właśnie z tego powodu boję się że przypał przekreśliłby moje plany na przyszłość.
  • 74 / 13 / 0
Nikt Cię w żadnej firmie IT nie będzie pod tym kątem sprawdzał. Chyba, że byś chciał pracować w sektorze publicznym to wtedy możliwe. Ale w prywatnej firmie nikt nie będzie wymagał zaświadczenia o niekaralności.
  • 1997 / 120 / 0
13 sierpnia 2024Dkshrm pisze:
Cześć. Jestem studentem informatyki i zacząłem się zastanawiać czy ewentualny przypał nie wpłynąłby negatywnie na moją przyszłość.
Większość firm w PL ma na to wyjebane. Jak zaczynałem pracę w it to miałem kilka lat w zawiasach i kuratora, dlatego od razu ze studenckiej umowy o dzieło skoczyłem na b2b (jdg). Raz, że mogłem brać fuchy na boku, dwa, że nikt nie miał prawa sprawdzić mnie w rejestrze. Zaraz po zatarciu wybyłem na zachód, tam weryfikowanie kandydatów pod tym względem to norma.
  • 14 / 1 / 0
13 sierpnia 2024Dkshrm pisze: