problemy z widzeniem

Benzedryna, psychedryna, α-metylofenyloetyloamina
Więcej informacji: Amfetamina w Narkopedii [H]yperreala

Moderator: Stymulanty

Posty: 32 Strona 3 z 4

 

Rejestracja: 2007
Użytkownik nieaktywny
  • 97 / 2 / 0

browar444 pisze:
zrobiłem badania dosc dokladne na oczy, i są ok. Ktos moze powiedziec że nadwrazliwy jestem, ale ciągle mam wrazenie że gorzej odbieram info z prawego oka, i jakby mi sierówno we łbie cisnienie czasem rosło. Na bani mialem uczcuie doslownie spuchniecia mozgu jakbym mial wszystko nabrzmiale pod czacha i od razu wydawalo mi sie ze nie rowno widze na samym poczatku az do teraz. Samo przycmienie na zjezdzie mi jest znajome. czuje sie obecnie bardzo dobrze, biore nootropy i nie przeszkadza mi to , jednak zamierzam zrobic rezonans aby miec pewnosc ze nie zostane inwalida przy najblizszej okazji z racji swojego niedopatrzenia.

dodam, ze bralem do tego winpocetyne aby zmniejszyc cisnienie w glowie i wtedy bylo gorzej jakby taki kiesiel mi sie przelewal wraz ze miana polozenia. nie bierze sie tego leku dopoki nie ma sie pewnosci ze nie ma krwawien. ja o tym nie wiedzialem. ale zakladam ze nie bylo krwawien bo nic mnie nie bolalo , czasem cos zakulo ale to norma. no i czasem takie dreszcze na glowie, a rano to sie czulem troche jakby w gorączce grypowej, ale przeszlo szybko

Orlan, czy tylko przy racematach ryzykuje sie udarem czy przy M+/A+ równiez? Bo wiadomo mi ze to izomery- sa tym świnstwem...
browar?
moze poczytaj trochu o negatywnym wpływie zazywania strychniny na organizm człowieka

 

Rejestracja: 2007
  • 1444 / 2 / 0

po 1,5 tyg przeszlo mi to wtedy, czyli jak sie zas nacpalem :D a co ma tu strychnina do rzeczy? :)

Byłem żołnierzem i nie znosiłem narkotyków. Na emeryturze zacząłem leczyć się psychodelikami

Mike Cooley leczy się z PTSD psychodelikami. Rozmowa Jerzego Afanasjewa z bohaterem filmu dokumentalnego „Wyzwolenie”, który można było obejrzeć na festiwalu WatchDOC w Warszawie.

Kierowca był pod wpływem narkotyków, bo uprawiał seks?

Mężczyzna w którego organizmie znaleziono narkotyki bronił się, że to efekt stosunku seksualnego z kobietą sięgającą po substancje odurzające.

 

Rejestracja: 2009
  • 372 / 2 / 0

cheche - chodzi o to, ze feta była ze strychnina wymieszna :-D stad ta Twoja reakcja

 

Rejestracja: 2009
  • 2 / / 0

mi rozlała się źrenica lekko i tak juz zostało ale to nie przeszkadza :) a słabo widze zawsze gdy mam nieprzespana nocke ale to od zmęczenia oczu, tak sądze.

 

Rejestracja: 2009
  • 250 / 1 / 0

mi od kiedy wale zaczelo pulsowac oko :rolleyes: ,pewno z braq jakiegos minerału

 

.M

Rejestracja: 2008
  • 286 / / 0

DZAMBA pisze:
mi rozlała się źrenica lekko
Jak to rozlała?!

@ hamah
Jeśli drganie mięśni, to pewnie chodzi o magnez.

 

Rejestracja: 2007
Użytkownik nieaktywny
  • 977 / 7 / 0

mi po prądzie rozwalało ostro (powiększało) źrenice tylko jak naprawdę ostro się nafukałęm, a po takim normalnym naćpańsku to dopiero na zjebach powiększały się i łzawiły często. Ciekaw jestem czy amph wpływa jakoś ujemnie na wrok. Chodzi mi o trwały efekt nie podczas jej działania.

 

Rejestracja: 2007
  • 1444 / 2 / 0

Owszem wplywa. Zmienia sie cisnienie w rogowce, amf wzrok wyostrza jak dziala, potem obraz staje sie zamazany. Z czasem wzrok sie pogarsza po tym. Gwaltowne skoki cisnienia w zatokach przy wciaganiu tez moga swoja role odgrywac...

 

Rejestracja: 2007
  • 1444 / 2 / 0

Rok temu zaczalem ten watek i pisalem o utrudnionym patrzeniu po zazyciu amf. Robilem krotko pozniej szczegolowe badania w wojewodzkiej przychodni okulistycznej w obawie, ze nastapil wylew. Robiono mi wiele badan, od rutynowych, az po pole widzenia i komputerowe badanie przewodzenia nerwu wzrokowego w mozgu. Wszystkie badania wyszlo dobrze i nic nie stwierdzono. NOsze jedynie okulary (słabe bardzo) od niedawna, z powodu astygmatyzmu i teoretycznie mialem je nosic od dziecka jednak olalem.

PRoblem, o ktorym pisalem rok temu czyli ograniczony odbior obrazu przez prawe oko i wrazenie "opuchniecia mózgu"(doslownie!) dosc szybko wtedy minal. Nic zlego sie nie wydarzyl. Zauwazylem jednak ze ten sam problem poawia sie od tego czasu po każdym (choc rzadkim!) zazyciu amf. Problem rozwiazuja leki uspakające, ktore tez obnizaja cisnienie i dzialaja rozkurczowo. Dzis lekow zdecydowalem do amf nie brac i zauwazam to samo - przymglony obraz w prawym oku - cos jakbym mial kawalek folli na nie zalepiony. Łazenie w okularach rozwiazuje problem praktycznie w 100%, jednak po ich sciagnieciu patrzenie staje delikatnie mówiąc ... niewygodne. Standarodowo jak feta schodzi to obraz sie nieco rozmazuje, jednak ja widze wyrazna roznice w obrazie z obu oczu - ten sprawego zamazany jest znaczaco bardziej. Nie jest to żaden schiz, wkręt - pisze i odbieram to calkowicie "na zimno".

JEsli ktos mial sycznosć z czyms podobnym niech sie prosze wypowie, bo zastanawia mnie tylko z czego problem wynika? Zadne badania, zdjecia oka nie stwierdzil uszkodzen (co mam nadzieje powinno wyjsc gdyby doszlo do mechanicznego uszkodzenia galki ocznej przez nagly skok cis w niej odwciagniecia amf).

Czy w takim razie może być to tylko czysty przypadek, ze akurat wada wzroku (np astygmatyzm) na tyle zostala zaniedbana ze dala znac w ten sposob, czy tez to zludna nadzieja? Oko widzi wyaznie gorzej przy badaniu co lekarka uzasadnila zaniedbaniem wady i utrwalenie jakiegos stopnia niedowidzenia. W gre jeszcze wchodzi tetniak, ale glowa mnie nawet nie boli, nie mam zadnyc podobnych objawow...

Tak czy inaczej chcialnbym wiedziec, czy moze tez byc tak ze branie amf przspieszylo jakas wade wzroku i czy dalsze jej zazywanie moze doprowadzic do zaostrzenia problemu w znacznym stopniu? Czy jej nie zazywanie ma tu jakies znaczenie? Chyba jakies odlejenie se siatkowki czesciowe czy cos podobnego szybko wyszloby w badaniach...

Nie uzalam sie nad soba, gdyby tak to ktos odbieral, nurtuje mnie tylko to na serio bo musze wiedziec na czym stoje, a latania po lekarzach i sciemnianie róznych bajek zeby dostac skierowania na badania - mam juz serdecznie dosć.

Rok temu zaczalem ten watek i pisalem o utrudnionym patrzeniu po zazyciu amf. Robilem krotko pozniej szczegolowe badania w wojewodzkiej przychodni okulistycznej w obawie, ze nastapil wylew. Robiono mi wiele badan, od rutynowych, az po pole widzenia i komputerowe badanie przewodzenia nerwu wzrokowego w mozgu. Wszystkie badania wyszlo dobrze i nic nie stwierdzono. NOsze jedynie okulary (słabe bardzo) od niedawna, z powodu astygmatyzmu i teoretycznie mialem je nosic od dziecka jednak olalem.

PRoblem, o ktorym pisalem rok temu czyli ograniczony odbior obrazu przez prawe oko i wrazenie "opuchniecia mózgu"(doslownie!) dosc szybko wtedy minal. Nic zlego sie nie wydarzyl. Zauwazylem jednak ze ten sam problem poawia sie od tego czasu po każdym (choc rzadkim!) zazyciu amf. Problem rozwiazuja leki uspakające, ktore tez obnizaja cisnienie i dzialaja rozkurczowo. Dzis lekow zdecydowalem do amf nie brac i zauwazam to samo - przymglony obraz w prawym oku - cos jakbym mial kawalek folli na nie zalepiony. Łazenie w okularach rozwiazuje problem praktycznie w 100%, jednak po ich sciagnieciu patrzenie staje delikatnie mówiąc ... niewygodne. Standarodowo jak feta schodzi to obraz sie nieco rozmazuje, jednak ja widze wyrazna roznice w obrazie z obu oczu - ten sprawego zamazany jest znaczaco bardziej. Nie jest to żaden schiz, wkręt - pisze i odbieram to calkowicie "na zimno".

JEsli ktos mial sycznosć z czyms podobnym niech sie prosze wypowie, bo zastanawia mnie tylko z czego problem wynika? Zadne badania, zdjecia oka nie stwierdzil uszkodzen (co mam nadzieje powinno wyjsc gdyby doszlo do mechanicznego uszkodzenia galki ocznej przez nagly skok cis w niej odwciagniecia amf).

Czy w takim razie może być to tylko czysty przypadek, ze akurat wada wzroku (np astygmatyzm) na tyle zostala zaniedbana ze dala znac w ten sposob, czy tez to zludna nadzieja? Oko widzi wyaznie gorzej przy badaniu co lekarka uzasadnila zaniedbaniem wady i utrwalenie jakiegos stopnia niedowidzenia. W gre jeszcze wchodzi tetniak, ale glowa mnie nawet nie boli, nie mam zadnyc podobnych objawow...

Tak czy inaczej chcialnbym wiedziec, czy moze tez byc tak ze branie amf przspieszylo jakas wade wzroku i czy dalsze jej zazywanie moze doprowadzic do zaostrzenia problemu w znacznym stopniu? Czy jej nie zazywanie ma tu jakies znaczenie? Chyba jakies odlejenie se siatkowki czesciowe czy cos podobnego szybko wyszloby w badaniach...

Nie uzalam sie nad soba, gdyby tak to ktos odbieral, nurtuje mnie tylko to na serio bo musze wiedziec na czym stoje, a latania po lekarzach i sciemnianie róznych bajek zeby dostac skierowania na badania - mam juz serdecznie dosć.

 

Rejestracja: 2008
  • 49 / / 0

rzeczywiscie masz problemy z widzeniem %-D
Posty: 32 Strona 3 z 4
Wróć do „Amfetamina”
Na czacie siedzi 412 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Issar i 17 gości