Powój hawajski (Argyreia nervosa) - Wątek Ogólny

Dyskusja na temat roślin z rodziny powojowatych, wykazujących działanie psychoaktywne.
Więcej informacji: Powoje w Narkopedii [H]yperreala

Moderatorzy: Magiczny Ogród, Psychodeliki

Posty: 746 Strona 75 z 75
Rejestracja: 2014
  • 79 / 17 / 0


ja zawsze zamawiam z ebay i nasiona sa aktywne 14 nasion ekstrakcja z ciepla woda(mniejsze nudnosci ) i havy trip :diabolic:
Rejestracja: 2017
  • 4 / / 0


Takie małe pytanko, czy jest sens wrzucania nasion na imprezki typu psytrance'y? Czy substancja tak wgniata, że może się to zakończyć tylko porażką?

Przez cztery lata gotowałem DMT w mojej kuchni

Piąty raz z rzędu potrząsnął, po kolei, 32 słoikami, z których każdy wypełniony był skrystalizowanym DMT, wodą i eterem naftowym. Metr obok na kuchence skwierczało pojedyncze jajko. Kiedy obiema rękami mieszał zawartość jednego ze szklanych słojów, opary gazu uciekły spod pokrywy. Willem zamierzał zrobić 25 gramów DMT o wartości 2250 EUR w trakcie jednej sesji...

Konopna edukacja, czyli nowe wyzwanie przed farmaceutami

O wyzwaniach związanych z przełamywaniem stereotypów na temat konopi i edukacji farmaceutów Łukasz Waligórski rozmawia z Samią Al-Hameri – ekspertką medycyny konopnej i doradcą medycznym firmy Spectrum Cannabis.
Rejestracja: 2014
  • 79 / 17 / 0


ja bym nie bral nasion na trance party :P wizualizacja po nasionkach sa niewielkie natomiast jazda psychodeliczna w glowie potezna (ochywiscie zalezy od ilosci), i do tego sa side effects ktore sa czescia tripu lecz na imprezie maga byc bardzo uciazliwe
Rejestracja: 2017
  • 31 / 4 / 0


Ja kiedyś byłem po powoju na takiej imprezie. Gdyby nie dolegliwości żołądkowe to byłoby spoko. Wprawdzie bodyload ciężki, ale udało mi się w niego nie wkręcać i skupić na tańcu i muzyce.
Rejestracja: 2017
  • 3 / / 0


250 nasion HBWR w 400 ml spirytu na tydzien juz 1 dnia jebnelem lyzke spirytu w huj nie smaczne ale doslownie pierwsze efekty po 20 minutach (pijany wzrok i to bardzo silnie chyba przez 8 godzin)pozadana faza glebokiegi transu po godzinie trwalo okolo godziny i zostawalo lekkie pobudzenie przez kolejne godziny(czas lecial bardzo powoli) z niemoznascia zasniecia .a jak zaplilem mj to trans wracal znowu na ok 40 min byl przyjemniejszy bo z mj ogolnie to czulem to prawie 2 dni ale ogolnie sam pozytyw otwiera oczy mozg nie jestes juz taki sam ;p no i do sedna nastepnie po paru fazach alkoholowych ( czasami wymioty czasami dalo sie opanowac) pomyslalem ze trzeba wyeliminowac wymioty poniewaz chce sie tym cieszyc szukalem duzo ale nie chcialem bawic sie w mnalego chemika z benzyna czy gazem wiec wylalem to na blaszke i osuszylem wentylatorkiem bylo biale po czym zostala brazowa maz konsystencji rozpadajacego sie haszu a za razem lepkie i tluste = rowny gram z okolo 300 ml alko wiec na 1 raz zarzucilem 0.2 g trzymalem w ustach okolo 20 min i nic a jak tylko polknelem to po 10 min wjazd na grubo bez zadnych pijanych oczu aczkolwiek czulem lekkkkkkko pijany bardziej cialem ;p bardzo przyjemne polecam finalnie na sam kniec opieprzylem 0.4 bylo to tak silne zintensyfikowane ze nie pamietalem nic z transu a rano brzuch sie zastal rzoladaek pusty kompletnie i chcialo mi sie wymiotowac - robilem to na sucho (nie bylo czym) pomasowalem brzuszek z przekonaniem ze jestem bogiem i przeszlo :D teraz robie przerwe to jest bardzo potezne ,zglebilem dzieki temu tego pieprzonego matrixa a teraz wysiadam z tego pociagu ;) tego tez wam zycze otiwerajcie swoje mozgi nie dajcie sie wepchnac do wagonu z tym durnym bydlem zwanym spoleczenstwem. zastanow sie za czym biegniesz
Rejestracja: 2017
  • 11 / / 0


Zastanawiam się na kupnem nasion przez ibeja, tylko pytanie, czy bardzo przypał? Ktoś z was, kupował w ostatnim czasie w ten sposób? Jeśli tak, to od kogo najlepiej (albo raczej z jakiego kraju)? Jak to w ogóle wygląda, gdy przechwycą taką paczkę?

Tak w ogóle to mój pierwszy post. :P
Posty: 746 Strona 75 z 75
Wróć do „Powoje”
Na czacie siedzi 50 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości