Oddawanie krwi przez osoby używające narkotyków

Dział poświęcony harm reduction – metodom mającym na celu złagodzenie negatywnych konsekwencji zażywania środków psychoaktywnych.

Moderator: Zdrowie

Posty: 17 Strona 1 z 2
Rejestracja: 2005
Użytkownik nieaktywny
  • 67 / / 0

siemanero

wie ktos czy osoba z THC we krwi bedzie mogla oddac krew?????

 

nvm

Rejestracja: 2005
  • 216 / / 0

Krew można oddać po 6 miesiącach od ostatniego palenia.

Izraelski naukowiec twierdzi, że Mojżesz był odurzony gdy rozmawiał z Bogiem

W Biblii nie brakuje intensywnych momentów – a to krzewy stają w ogniu, pioruny biją z niebios, głośne symfoniczne dźwięki wiodą proroków i świętych do intruzji sacrum. Mojżesz przeżył kilka doświadczeń podczas których zetknął się z bogiem w wyrazisty zmysłowo sposób. Ale czy zwyczajnie doświadczał tych rzeczy, czy też będąc w zmienionym stanie świadomości?

18-latka z Iławy poczęstowała koleżanki marihuaną. Jedna wylądowała w szpitalu

Przed sądem w najbliższym czasie tłumaczyć się będzie 18-latka. Młoda mieszkanka Iławy postanowiła poczęstować swoje koleżanki marihuaną. Dla jednej z nich zakończyło się to pobytem w szpitalu.

 

Rejestracja: 2006
Użytkownik nieaktywny
  • 13 / 1 / 0

jak jeszcze chodzilem do szkoly to ziomki co pala codziennie oddawali krew.. testow nie robia. ale jakkosc krwi juz jest pewnie nie ta :D

 

Rejestracja: 2005
  • 2 / / 0

nvm pisze:
Krew można oddać po 6 miesiącach od ostatniego palenia.
tak naprawdę to nie ma znaczenia kiedy ostatnio paliłeś, bylebyś nie przychodził jako najarany samarytanin;] Testów na zawartośćTHC nie robią, a każda krew jest filtrowana i rozbijana na czynniki pierwsze, więc nawet jakość nie spada ;D

 

Rejestracja: 2005
  • 19 / 1 / 0

A jeśli biorę inne dragi, takie jak opiaty, benzosy, LSD itp., to mogę oddać krew?

 

nvm

Rejestracja: 2005
  • 216 / / 0

Najlepiej chyba przejść się do punktu oddawania krwi i wypytać właśnie o te rzeczy, bo w necie informacji o tym nie znajdziesz. :)

 

Rejestracja: 2006
  • 14 / 1 / 0

Jaralem po okolu 2-3 tygodniach oddalem krew i bylo gites wiec zadne 6 miesiecy.

 

nvm

Rejestracja: 2005
  • 216 / / 0

Podałem informację, która była dostępna na stronach punktów oddawania krwi. Teoria a rzeczywistość to dwie różne sprawy, tutaj też ma to zastosowanie. Przykład widziałem także na woodzie, gdzie kumpel będąc mocno wstawiony oddawał krew i nie było problemów.

 

Rejestracja: 2006
  • 1071 / 5 / 0

Chlopaki mam powazne pytanie!!. Jak w czwartek oddam krew to w piątek moge zarzucic pigla ?? nie dojdzie do jakis negatywnych skutkow ?? bo nie chce pasc :D

 

Rejestracja: 2006
  • 3490 / 31 / 0

Raczej tak. Za mało krwi przeca nie masz.
Posty: 17 Strona 1 z 2
Wróć do „Minimalizacja szkód i prewencja efektów ubocznych”
Na czacie siedzi 405 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości