ODPOWIEDZ
  • 5 / / 0
Witam wszystkich, jeśli chodzi o uprawę mi jestem osobą początkującą, to moja pierwsza uprawa. Nie jestem całkiem zielona w temacie, bo czytałam co i jak jednak informacje były ogólnikowe, a z racji, że na moich roślinkach mi zależy aby rosły zdrowe to chciałabym zapytać stricte o to co mnie nurtuje. Moje maleństwa mają prawie miesiąc (oprócz trzech, które dosadzilam później), jest to automat Ak47 outdoor. Pytania które mi się nasuwają:
1. Zakładam, że jeśli mają już prawie miesiąc to powinnam już je przesadzić do większych doniczek? Ile najlepiej powinno być to litrów? Czy ziemia uniwersalna do kwiatków wystarczy czy zmieszać ją z ziemią z miejsca gdzie będzie sadzona? Czy ziemia na spocie "pod" doniczką ma znaczenie? Czym najłatwiej sprawdzić pH nie kupując drogich urządzeń?
2.Jak często je podlewać? Te najmniejsze, które dopiero wyrosły słyszałam, że powinno się podlewać małą ilością wody by korzenie nie zgniły. Jeśli to prawda to do jakiego czasu powinnam je mało podlewać, po ilu tygodniach(?) zacząć je podlewać większą ilością wody i ile tej wody mniej więcej ma być?
3.Mam specjalny nawóz do rozpuszczania w wodzie dedykowany do konopii, jak często nim podlewać, czy podlewać tylko tym nawozem czy zwykłej czystej wody też potrzebują? Np 1 dzień nawóz, drugi dzień woda czy jak?
4.Najwazniejsze, z tego co dowiedziałam się od innego użytkownika, prawdopodobnie moje rośliny za bardzo pną się w górę i muszę chyba przyznać tu rację. Chowałam je jak był deszcz żeby ich nie połamało w takim stadium rozwoju i żeby nie były przelane, deszczy było u mnie sporo więc często nie były wystawione, teraz pogoda uległa poprawie i są na zewnątrz. Czy jeśli są takiego wzrostu jak na dołączonym zdjęciu to czy deszcz coś im zrobi? Co zrobić żeby rosły jak powinny a nie pięły się w górę, czy da się to jakoś uratować? Proszę o wszelkie rady, wszystkie wezmę pod uwagę, z góry dziękuję wszystkim.