Dział dotyczący grzybów i roślin wykazujących działanie halucynogenne, psychodeliczne lub dysocjacyjne.
ODPOWIEDZ
  • 7 / 3 / 0
Dobra. Juz mnie chuj strzela po 2 dniu poszukiwan na necie roslin zawierajacych DMT i pora isc na latwizne. Mysle ze innym przy okazji przyda sie ten temat. Jaka wg. was roslina jest najbardziej oplacalna zeby ekstrahowac z niej DMT biorac pod uwage cene/wydajnosc ekstrakcji (ilosc otrzymanego po ekstrakcji dmt). Podajcie od razu najbardziej oplacalne linki bo juz nie mam sil szukac. %-D Z gory dzieki.
  • 1067 / 206 / 0
Nieprzeczytany post autor: czajnikof »
Właśnie! Po co szukać jak się ma od tego murzynów. Jest cały dział poświęcony ayahuasce. http://talk.hyperreal.info/viewforum.php?f=175
W tym temacie jestem zielony, ale w niej chyba jest DMT.
I don't do drugs. I am drugs.
  • 7 / 3 / 0
Nieprzeczytany post autor: MIody »
Szukalem juz i znalazlem tylko 1 opcje: http://www.cannapee.ch/ethnoshop/prodcat.html
A skoro ktos wie jaka jest najbardziej oplacalna roslina i moze mi podac link to czemu mialby tego nie zrobic? Nic nie traci a tylko zaoszczedzi moj czas i wysilek. ;p Ayahuasca to niestety nie jest to czego szukam. Chyba. %-D Bo z niej sie nie przeprowadza ekstrakcji DMT tylko sie ja spozywa.
  • 1067 / 206 / 0
Nieprzeczytany post autor: czajnikof »
W takim razie zwracam honor i życzę powodzenia. ;-)
I don't do drugs. I am drugs.
  • 462 / 25 / 0
Nieprzeczytany post autor: humite »
A może najpierw spróbuj z ayahuasca, w zasadzie i tak to dmt albo spalisz albo będziesz musiał zjeść z jakimś MAOi, czyli zrobisz ayahuasce ;) Może uznasz że nie jestto warte zabawy z ekstrakcją. Nie wiem jak to jest z opłacalnością tak pozyskiwanego dmt, ale sporo widziałem przepisów z użyciem mimosy. Tak czy siak pewnie syntetyczne wychodzi taniej :-)
  • 7 / 3 / 0
Nieprzeczytany post autor: MIody »