4-MMC, M-CAT, metyloefedron
Więcej informacji: Mefedron w Narkopedii [H]yperreala
ODPOWIEDZ
  • 350 / 4 / 0
Nieprzeczytany post autor: Flashback »
Pandemonium pisze:
"Mefedron" to do kurwy jebanej nędzy rodzaj męski! Żadna kurwa mefka.
Ejj spokojnie "po co te nerwy, po co te kwasy ,po ta nienawiśc" (cytat ze znanego większości filmu :D) ?
Każdy woła jak mu wygodniej ,ja jeżeli mam ochotę to sobie mogę wołać jak chcę ,nie rozumiem ,czemu się tak burzysz. Eeee no w sumie teraz już zrozumiałem ciśnienie %-D "jak tak to przepraszamy %-D "

Ps. A tak w ogóle to można przyjarać 4-mmc ? bo nie znam się na tym zbyt a z checią bym sprobowal.
Ostatnio zmieniony 29 kwietnia 2010 przez Flashback, łącznie zmieniany 1 raz.
Uwaga! Użytkownik Flashback nie jest już aktywny na hyperrealu. Nie odpowie na próbę kontaktu, ani nie przeczyta odpowiedzi na post.
  • 627 / 7 / 0
Nieprzeczytany post autor: pillmann »
Pandemonium pisze:
nie ma co się spinać ale mnie też to irytuje %-D
"Fortune favors the bold."
- Virgil, Aeneid X.284

"Make things as simple as possible but no simpler."
- Albert Einstein

"Whatever people say I am, that's what I am not"
  • 375 / 4 / 0
Nieprzeczytany post autor: Bodzi0 »
pillmann pisze:
Pandemonium pisze:
nie ma co się spinać ale mnie też to irytuje %-D
Wynika to z tego, że w skrócie się pisze mef, w dopełniaczu mefa. "Kupiłem gram mefa". Więc jak czytał to jakiś nieznający tematu nalfabeta to mu się mogło wydawać, że to jest "ta mefa". Polska język trudna język.
Uwaga! Użytkownik Bodzi0 nie jest już aktywny na hyperrealu. Nie odpowie na próbę kontaktu, ani nie przeczyta odpowiedzi na post.
  • 104 / 4 / 0
Nieprzeczytany post autor: Pandemonium »