Dział poświęcony harm reduction – metodom mającym na celu złagodzenie negatywnych konsekwencji zażywania środków psychoaktywnych.
ODPOWIEDZ
  • 463 / 45 / 0
14 grudnia 2023serotoninowy pisze:
Pora obalić mit o tym że stymulanty+beta blokery to śmiercionośny mit. Biorę nebiwolol w dawce 5mg już kilka lat, przez ostatnie pół roku zbadałem kilka stymulantów i zawsze było pozytywnie. amfetamina, MDMA, 3cmc, 4cmc, Nep i zawsze cieszyłem się pełnią fazy, ba jak poleciałem raz w cug na NEPie który trwał tydzień, zero jakichś akcji z sercem. Pozdrawiam.
Doraźnie łykasz tylko ten nebiwolol czy codziennie ? Może ten to robi różnicę . W sensie jak jedziesz cały czas a jak nagle po wyjebaniu ciśnienia pierwszy raz zarzucisz beta bloker ? Nie znam się na tym pytałem z ciekawości bardziej doświadczonych
  • 4894 / 853 / 0
Jak już wspomniałem biorę kilka lat codziennie. Podczas tripów ze stimami nie miałem nigdy żadnych akcji z ciśnieniem czy tętnem albo jakimiś kluciami itp itd jak to się może odbić długoterminowo tego nie wiem na pewno nie jest to najzdrowsze. Jednak po prostu postanowiłem obalić mit.
Uwaga! Użytkownik F6mGCrx3 nie jest już aktywny na hyperrealu. Nie odpowie na próbę kontaktu, ani nie przeczyta odpowiedzi na post.
  • 137 / 10 / 0
Ja parę lat temu codziennie leciałem na fecie a przyjmuję metaprolol i propafenon małych dawkach (tak, wiem że to było idiotyczne) i nic mi nie było po za mocno podwyzsonym pulsem i ciśnieniem na zjazdach czasami.