Dział poświęcony harm reduction – metodom mającym na celu złagodzenie negatywnych konsekwencji zażywania środków psychoaktywnych.
ODPOWIEDZ
  • 29 / 1 / 0
Jestem nowy w snifowaniu. Jestem w trakcie rzucania. Mój problem to coągły katar z krwią. Cały czas jak dmucham nos to leci mi krew, ale nie takie małe ilości tylko z rana mogę zlużyć 6 chusteczek. Wkładam palec i cały zjebany krwią.psijam do nosa wodą morską. Czy to normalne?
Uwaga! Użytkownik Kebus jest zbanowany na hyperrealu. Nie odpowie na próbę kontaktu, ani nie przeczyta odpowiedzi na post.
  • 1 / 1 / 0
Najwidoczniej mocno podrażniłeś śluzówkę nosa i zapchałeś zatoki, to normalne. Na razie wstrzymaj się z waleniem do wygojenia (powodzenia w rzucaniu), nos oczyszczaj rzadko przez smarkanie, żeby nie powodować krwotoków, możliwe że to nie brud a strupy na ranach w nosie, wtedy gojenie potrwa dłużej ale wszystko gra, to nic wielkiego. Płucz nos wodą z solą morską i rób inhalacje, wtedy łatwiej będzie oczyścić nos i zatoki a śluzówka się szybciej zregeneruje.
  • 1 / / 0
Ciągły katar z krwią, zwłaszcza w większych ilościach, jak opisujesz, nie jest uważany za normalny i powinien zostać oceniony przez pracownika służby zdrowia. scratch geometry dash
  • 1037 / 242 / 0
Krwotoki z nosa to często wina tzw kruchych płytek krwi, oczywiście także podrażnienie delikatnej śluzówki nosa.
Rada to stosowanie witaminy C i galaretek by wzmocnić produkcję kolagenu co uelastyczni i będę szybko regenerować uszkodzenia w obrębie nosa.
  • 3245 / 617 / 0
Ciśnienie krwi ma ogromne znaczenie, np przy wysiłku który jest już przeciążający, wynikający też połowicznie z osłabienia.
Uwaga! Użytkownik Verbalhologram nie jest już aktywny na hyperrealu. Nie odpowie na próbę kontaktu, ani nie przeczyta odpowiedzi na post.
  • 3455 / 555 / 2
Ja jak przypierd*liłem kristal meth w ilości chyba z pół grama dosłownie wysadziło mi kichawę od środka i lekko polało się krwią xD