Holandia – wątek ogólny i FAQ

Podejście do narkotyków w innych krajach.

Moderator: Wszyscy moderatorzy

Posty: 1326 Strona 1 z 133
Rejestracja: 2007
Użytkownik nieaktywny
  • 196 / 1 / 0

Co to są te coffee shopy i jak funckjonują?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Coffee_Shop_(marihuana)
Jaka ilość przetworów z konopi maksymalnie może znajdować się w coffee shopie na stanie ?
Może być 0,5 kg i czasami zdarzaja się rewizje przyjezdza policja,zamykaja lokal i sprawdza czy nie jest przekroczona ilosc. Nie raz konczylo się to nie odwracalnym zamknięciem lokalu.
Jaka jest dozwolona ilość narkotyków dla 1 osoby?
Dawniej było 30 gram teraz 5 g. Choc wiadomo ze to fikcja można mieć dużo wiecej i nic ci nie zrobia;)
Ile średnio kosztuje 1g. palenia w Amsterdamie?
Ziolo 6-8 euro hasz 12-16 euro
Czy można kupić palenie i zapalić je w domu czy wszystko trzeba spożywać na miejscu w kofi szopach?
Możesz spożyc w coffee shopie lub w domu jak chcesz :)
Czy można przebywać w miejscach publicznych bedąc w stanie odurzenia?
Jasne że możesz tak jakbyś był pod wpływem alkoholu.
Jak załątwić sobie duża większą ilość marihuany niż ustala regulamin coffee shopu?
Dobrze zagadać z właścicielem klubu on przekieruje Cię na one kilo house :)
Jakie inne dragi legalnie można kupić w Holandii prócz marihuany?
Można wybrać się do smart shopu i tam kupic: grzybki, Salvia divinorum, Ayahuasca, kaktusy(Peyote) oraz afrodyzjaki
Jak wygląda sprawa z innymi narkotykami
Nie ma żadnego problemu przy coffee shopach stoja marokańce albo czarnoskórzy i pytaja : koka extazy ?
Ceny autokarow do Holandii?
Wachaja sie od 310 do 340 (bilet w obie strony) zaleznie od przewoznika
W jakim mieście polecacie dobre coffee/smart/grow/head shopy?
http://www.coffeeshop.freeuk.com/ Tu znajdziesz polecane i oceniane shopy w calej Holandii
Czy znajde jakieś live cam z coffee shopów żeby zobaczyc jak to wygląda?
Tak.
http://www.republiek.nl/webcam.htm
http://www.desupermarkt.net/webcam.htm
http://www.siberie.net/webcam.htm
Ostatnio zmieniony 17 sierpnia 2007 przez zrytyberet, łącznie zmieniany 13 razy.

 

Rejestracja: 2006
  • 204 / 1 / 0

Ile można miec?
z tego co wiem to 7 g mozna miec

Cena?
trawa od 3-8 euro z gram
hasz od 2-10 euro

tylko ze to ceny z coffe shopów, jeśli znasz odpowiednich ludzi to kupisz taniej

Handlarze narkotyków wyjaśniają, dlaczego koronawirus psuje im biznes

Chemikalia używane do produkcji metamfetaminy i fentanylu pochodzą głównie z Chin, a kartele w Meksyku zaczynają poważnie odczuwać ich brak...

Minister Szumowski apeluje, by w czasie epidemii powstrzymać się od zażywania stymulantów

Minister Szumowski zaapelował do użytkowników substancji psychoaktywnych, poinformował również o zawieszeniu ograniczeń w zakupie leków o działaniu psychotropowym, by ograniczyć liczbę wizyt w aptekach.

 

Rejestracja: 2007
  • 481 / 23 / 0

ja sie dowiedzialem ze mozna miec 5 (oficjalnie) ale i tak huja se z tego robia ile kto nosi. tak samo nie mozna palic lolkow na ulicy a ludzie i tak pala i psy ich nie ganiaja :-D

odnosnie ceny to roznie,
w amsterdamie wiadomo drozej ale np. za 3.6 gr white widow zaplacilem 20 euro :-p a za 1 gram amnesia haze 10 euro wiec roznie (swoja droga nie palilem w zyciu nic lepszego niz ta haze)
w zutphen (albo cos w ten desen) byl taki fajny coffeshop bazar zoo i tam za lolka z haszem i paleniem dalem 2.50 euro czyli 10 zlotych na oko a zajebalem sie z kumplem zajebiscie fajnie.
ceny tam z tego co pamietam wygladaly tak:
3 rodzaje haszu- 8 euro gram
palenie w lolkach od 2 euro do 5 zaleznie czy czysty czy mieszany i jaka klasa palenia :-D
a gramy palenia od 4 euro do 16 %-D
odnosnie kupowania od ludzi to raczej ciezko naprawde trzeba znac kogos zeby kupic zajebiste palenie (nie sprzedaja bo maja dla siebie) ale jak juz trafisz to nie pozaluja ci podczas sypania :cheesy:

 

Rejestracja: 2007
  • 85 / 1 / 0

Jaka ilość przetworów z konopi maksymalnie może znajdować się w coffee shopie na stanie ?

Może być 500 kg i czasami zdarzaja się rewizje przyjezdza policja,zamykaja lokal i sprawdza czy nie jest przekroczona ilosc. Nie raz konczylo się to nie odwracalnym zamknięciem lokalu.
500 gramów, nie kilogramów

 

Rejestracja: 2007
Użytkownik nieaktywny
  • 196 / 1 / 0

paszcza420 pisze:
500 gramów, nie kilogramów
Masz racje porawilem ;)

Ile kosztuje lot samolotem do Holandii w dwie strony?

 

Rejestracja: 2007
Użytkownik nieaktywny
  • 67 / 1 / 0

Zapytaj się założyciela tematu ;-)

 

Rejestracja: 2007
Użytkownik nieaktywny
  • 196 / 1 / 0

gues1234 pisze:
Zapytaj się założyciela tematu ;-)
Pytam? ;)
Rejestracja: 2007
  • 9 / / 0

bo niedlugo wyruszam i tak akurat temat w klimacie. smigam po pesteczki i moze porzy okazji cos gdzies ...tanio i dobrze zalatwic sie uda.

 

Rejestracja: 2007
  • 85 / 1 / 0

powinienes swobodnie cos znalezc, ale informacje ta wysnuwam praktycznie z dupska. w niektorych kofiszopach w a'damie 4€ kosztuje slabsza "odmiana" Jamaican, wiec na ulicy, a zwlaszcza kupujac hurtowo 3€ wydaje sie byc realne.

 

Rejestracja: 2007
Użytkownik nieaktywny
  • 196 / 1 / 0

Jakie inne dragi legalnie można kupić w Holandii prócz marihuany?
Posty: 1326 Strona 1 z 133
Wróć do „Narkotyki za granicą”
Na czacie siedzi 814 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości