FIM i LST

Moderator: Konopia

Posty: 21 Strona 2 z 3

 

Rejestracja: 2006
Użytkownik nieaktywny
  • 26 / / 0


nooo kombajn, teraz zczaiłem ocb.

teraz offtop.
1.Mogę podlewać moje roślinki wodą z rzeki? Bo od mojej szklarni jest z 5 metrów do rzeki. Z jednej strony lepsze nawożenie, bo są tam może jakieś szczątki organiczne, a z drugiej chuj wie kto coś wrzuci do tej rzeki <lol>. Jakieś ścieki czy chemikalia. A żeby wziaść wodę z kranu, to musiałbym ze 2 km latać.

2. Jak już wcześniej wspomniałem, te roślinki będą w szklarni. Jak dzisiaj tam byłem, to myślałem, że nie wyrobię - tak gorąco. I teraz moje pytanko: czy roślinki wytrzymają temperaturę ok. 40*C (bo jak w lipcu przygrzeje to conajmniej tyle będzie w tej szklarni). Wiem, że w naturalnych warunkach ta roślina tak żyje, ale wolę się upewnić. Ewentualnie wyjmie się 2 szybki z jednej i drugiej strony, żeby był wiatr lekki i może będzie chłodniej.


EDIT:
========================================
Jasiu - Proszono Cie o - powstrzymywanie sie od
of topow.
pierwsze ostrz:
Przenieś te pytania do NOWEGO topika:
majacego - tyt- odpowiedni do zawartosci.

- jutro to na czerwono idze do kasacji:
========================================

 

Rejestracja: 2006
  • 302 / / 0


Załatw duży zbiornik do wody, tam wlewaj wodę z rzeki, trochę postoi to może te wszytskie syfy odparują, najlepsza byłaby woda z górskiego strumyka :D jeżeli gdzieś na południu mieszkas,

A te 2 szyby to koniecznie wyjmji albo i z 4, bez wentylacji to nie ma wogóle szans, skąd świeże powietrze się weźmie, z ziemi ?? :)

Przez cztery lata gotowałem DMT w mojej kuchni

Piąty raz z rzędu potrząsnął, po kolei, 32 słoikami, z których każdy wypełniony był skrystalizowanym DMT, wodą i eterem naftowym. Metr obok na kuchence skwierczało pojedyncze jajko. Kiedy obiema rękami mieszał zawartość jednego ze szklanych słojów, opary gazu uciekły spod pokrywy. Willem zamierzał zrobić 25 gramów DMT o wartości 2250 EUR w trakcie jednej sesji...

Wypalanie ponad 20 papierosów dziennie szkodzi widzeniu barwnemu

Wypalanie ponad 20 papierosów dziennie może prowadzić do uszkodzenia wzroku.

 

Rejestracja: 2006
  • 112 / / 0


sorry za ot: @Fubar masz gdzieś foty tej rośliny jak już kwitnie? :D

 

Rejestracja: 2006
  • 463 / / 0


jaki sznurek najlepiej zastosowac do LST na oucie? wiadomo, zylka i nitka odpadaja, moze to byc np gumka recepturka? myslalem o zwyklym sznurku, takim jak sznurowki, ale to jest troche za grube i za bardzo widoczne. co polecacie?

 

Rejestracja: 2006
Użytkownik nieaktywny
  • 88 / 1 / 0


sznurek lniany, wytrzymały, nie zniszczy rosliny, do konca sezonu powinien wytrzymac

 

Rejestracja: 2006
  • 463 / / 0


skad ja to gowno wezme? raczej nie mam tego w domu i raczej nie bede mial mozliwsci zakupu ale jesli wiecie gdzie to mozna kupic (jaki rodzaj sklepu, byle nie supermarket ;) )to napiszcie moze mi sie uda. jak wygalad taki sznurek, moze znajde to w domu? pewnie caly szary albo cos :D ale napiszcie. jak nie to, to moze cos innego sie nada??

 

Rejestracja: 2006
Użytkownik nieaktywny
  • 88 / 1 / 0


 

Rejestracja: 2007
  • 8 / / 0


Czy w przypadku uprawy low riderów takie techniki (FIM, LST) mają sens? Wydaje mi sie, ze ScrOG na bank odpada, ale SOG jak najbardziej moze byc? Pozdr

 

Rejestracja: 2006
  • 910 / 2 / 0


FIM napewno odpada, ale LST można sprubować, ale nie wiem ile zadziała...

 

Rejestracja: 2006
  • 361 / / 0


Tak lst ujdzie.
Fim odpada tak jak prezes zauwazyl
a SOG robi sie z klonów -> klony robi sie z rośliny ktora wegetuje ->ukorzenianie tez odbywa sie w fazie wegetatywnej -> tak wiec skoro LR "nie ma Wega" Sog tez odpada
Posty: 21 Strona 2 z 3
Wróć do „Techniki uprawy, klonowanie”
Na czacie siedzi 86 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości