Arytmia

Dział poświęcony przede wszystkim chorobom i nadzwyczajnym skutkom kombinacji tychże z substancjami psychoaktywnymi.

Moderator: Zdrowie

Posty: 9 Strona 1 z 1
Rejestracja: 2018
  • 1 / / 0


Niby to jest pytanie ogólne niezaakceptowane w temacie fene, więc pytam tutaj.
Chciałbym spróbować empatogena. Problem w tym że mam arytmie+nadcisnienie i zbyt niebezpieczne jest dla mnie MDMA lub MDA. Chciałbym się dowiedzieć czy jest jeszcze jakiś empatogen który jest bezpieczniejszy przy łagodnej arytmii?
Rejestracja: 2017
  • 748 / 164 / 0


raczej nie ma, po co ryzykowac ?

Dlaczego konsumenci konopi w stanach z legalną marihuaną wciąż wybierają czarny rynek?

Marihuana jest teraz w Kalifornii legalna... czemu więc mieszkańcy tego stanu wciąż masowo korzystają z usług tradycyjnych dilerów?

Narkoprasówka (02.03.19)

Z kraju, z komendy, ze świata po naszemu i zagranicznemu...
Rejestracja: 2007
  • 367 / 2 / 0


Niestety empatogeny podnoszą ciśnienie i akcję serca. Od siebie dodam, że jeżeli już koniecznie się zdecydujesz, co absolutnie odradzam, bo to igranie z losem, to z dwojga złego wybierz już lepiej MDMA jest mniej wjazdowe na serce niż MDA. ;-)
Online

Re: Arytmia

Rejestracja: 2011
  • 6350 / 551 / 0


[mention]SmutnaPrawda[/mention]
Dla twojego zdrowie nie laduj zadnych substancji co podnosza cisnienie oraz akcje serca.
Rejestracja: 2017
  • 23 / 2 / 0


ja tez mam arytmie a jem empatogeny i inne stymulanty.. troche nierozsądne ale na fazie wszystko jest ok na zejściu tylko serducho daje troche kopa ale po dniu czy dwoch juz jest lepiej
Rejestracja: 2018
  • 1 / / 0


Witam , ja zachorowalem na tachykardie nabyta po , dwukrotnym przedawkowaniu mefki i nie polecam bawienia sie z tzw.wypierdalaczami , zostaje ziolko , alko odpada jak i wszystkie stymulanty
Rejestracja: 2018
  • 1 / / 0


ja tez mam arytmie a jem empatogeny i inne stymulanty.. troche nierozsądne ale na fazie wszystko jest ok na zejściu tylko serducho daje troche kopa ale po dniu czy dwoch juz jest lepiej
Rejestracja: 2016
  • 2177 / 397 / 0


Również dorobiłam się od prochów najpierw tachykardii a potem arytmii, ciekawe czy następne będą kwiatki wąchane od spodu.
Rejestracja: 2018
  • 1527 / 246 / 154


Ja mam zespół Barlowa, a od ćpania i odstawiania nabawiłam się arytmii. Doprowadzała ona nieraz do różnych akcji typu torsade de pointes, tętno ponad 200, przerywanie częstoskurczu w szpitalu, hospitalizacja na kardiologii.
Posty: 9 Strona 1 z 1
Wróć do „Substancje psychoaktywne a choroby”
Na czacie siedzi 71 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość