Dekstrometorfan - nazwy generyczne: Acodin, Tussidex.
Więcej informacji: Dekstrometorfan w Narkopedii [H]yperreala
Zablokowany
  • 703 / 40 / 0
Nieprzeczytany post autor: sotbs »
Czemu akurat mleka? Zresztą dobra, nie znam się tak z ciekawości pytam, w każdym razie dziękować. :-)
Uwaga! Użytkownik sotbs nie jest już aktywny na hyperrealu. Nie odpowie na próbę kontaktu, ani nie przeczyta odpowiedzi na post.
  • 913 / 38 / 0
Nieprzeczytany post autor: Kazik »
[quote="son.of.the.blue.sky"]
Czemu akurat mleka? Zresztą dobra, nie znam się tak z ciekawości pytam, w każdym razie dziękować. ]

Przed lekami często pije się mleko, bo tworzy fajną tłuszczowo-białkową warstwę pomiędzy delikatnym żołądkiem a lekiem. Jak leku chcesz przyjąć 40 tabletek, to jak znalazł.

Nie polecam natomiast tym, którzy widzą się generujących pięknego pawia po mleku. Nie wszystkim mleko podchodzi. Piwskiem też się fajnie zapija, tylko trudno przestać po jednym, a większe dawki powodują zbyt szybkie wejście DXM, co może źle się skończyć.
Your circuit's dead, there's something wrong, can you hear me, major Tom?
  • 11 / / 0
Nieprzeczytany post autor: gravs »
jak zaczynałem swoją przygodę z dxm to nie miałem mdłości w ogóle, najwyżej swędzenie. niestety potem zacząłem czytać ulotki, hyperreal no i się zaczęło...
teraz rzygam za każdym razem przy dawkach powyżej 500mg. cytryna, aviomarin, cola - nic nie pomaga.
a sposób na łykanie mam prosty: kisiel! po 3-5 tabletek na raz i w ogóle nie czuć goryczy.
Who are these people, these faces?
Where do they come from?
  • 154 / 1 / 0
Nieprzeczytany post autor: majed »
A ja chyba jeden jedyny raz po deksie rzygałem akurat po kiślu i zdecydowanie wolałem ludziom odradzać. Co człowiek to reguła.
Jestem samoświadomością organizującą się na przestrzeni przez wieki
  • 467 / 4 / 0