Dekstrometorfan - nazwy generyczne: Acodin, Tussidex.
Więcej informacji: Dekstrometorfan w Narkopedii [H]yperreala
ODPOWIEDZ
  • 392 / 4 / 0
TTTja
Pamiętacie jak chciałem zakładać stowarzyszenie i wieść ludzi ku oświeceniu.
Jak mogłem coś takiego robić skoro nie umiem nawet napisać o co mi chodzi. Jeszcze jedna teza by nie brać aco i innych mózgojebów.

Dear pamiętasz z Monroe jak pisał w pierwszej swojej książce, że miał trudności z powrotem do ciała. Sugier pisał o pasożytach w PoZa dziwnych tworach atakujących go.
Tam w Nie świecie nie wszystko jest cacy.
  • 968 / 96 / 0
Kto to Sugier?
  • 358 / 2 / 0
  • 1587 / 11 / 0
DearWhoever pisze:
Ja to nawet nie wyszłam zdekszona, mówiłam blokada. Raz zdarzyło mi się spontaniczne oobe w nocy kiedy byłam trzeźwa i parę razy świadomy sen, który poniekąd troszeczkę kontrolowałam.

Romantyczka może źle napisałam, nie powiem Ci które to robią , które nie, nie znam się na tym jakoś super, chodzi o takie 'mózgojeby' i dxm definitywnie nie pomaga w synchronizacji półkul mózgowych, na dłuższą metę zaburza w jakiś tam sposób pamięć i to na pewno. Nawet zaczynam ostatnio myśleć , że i marihuana wpływa na mnie źle, nie zawsze palę codziennie, ale parę razy w tygodniu ( czasami co parę tyg albo ewentualnie miesiąc) i to mnie 'cofnęło' , w sensie- nie jestem w stanie nawet zapamiętać snów z ostatniego miesiąca / 2 miesięcy. Chyba powinnam sobie zrobić detox od wszystkiego, ale nie umiem utrzymać prawdziwego stanu trzeźwości przez dłuższy czas, zawsze musi być coś. Dobrze że już nie wpieprzam chociaż kaszlodynu od 8 miesięcy. Romantyczka jeśli zależy Ci na obe to naprawdę radzę Ci rzucić ten shit :) A nawet jeśli nie rzucisz to mam coś dla Ciebe- nie wiem czy słyszałaś o Robercie Monroe ( moim zdaniem każdy kto zajmuje się poważnie tematem obe powinien przeczytać jego książki + parę innych, w tym jego ucznia Moena), ale mniejsza z tym. Robert razem z innymi ludźmi wymyślił coś takiego jak Hemi Sync. http://www.hemi-sync.pl/ Tutaj jest