Polepszanie samopoczucia i funkcjonowania za pomocą substancji nie będących narkotykami. Suplementy, witaminy, nootropy; regeneracja receptorów i neuronów; dieta i trening.
Zablokowany
  • 41 / / 0
Zalek33 pisze:
Tosia przecież tryptofan to syf :wall: lepiej zainwestować w 5-HTP jeśli chodzi o serotonine(dobry nastrój/sen/chęć spożywania cukrów inaczej mówiąc węglowodanów)
Zalek, a czemu tryptofan to syf? Nic o tym nie wiem, myślałam, że on ma coś wspólnego z 5-htp.... Nie znam się do końca, ale te suple są takie słabe, pewnie niewiele tego zawierają, a zauważyłam, że na mnie dobrze działają, nawet doraźnie, bez kontynuowania kuracji.
  • 6 / / 0
Witam!

Czy mieszanka tych dwóch produktów będzie miała zbliżone działanie do CILTEPt'u?
Zastanawia mnie tylko dlaczego w opisie nie ma żadnej wzmianki o wpływ na umysł :)

http://allegro.pl/swanson-karczoch-arti ... 19528.html

http://allegro.pl/pokrzywa-indyjska-col ... 73075.html
lub
http://allegro.pl/pokrzywa-indyjska-col ... 92146.html
  • 5 / / 0
devil22 pisze:
Witam!

Czy mieszanka tych dwóch produktów będzie miała zbliżone działanie do CILTEPt'u?
Zastanawia mnie tylko dlaczego w opisie nie ma żadnej wzmianki o wpływ na umysł :)

http://allegro.pl/swanson-karczoch-arti ... 19528.html

http://allegro.pl/pokrzywa-indyjska-col ... 73075.html
lub
http://allegro.pl/pokrzywa-indyjska-col ... 92146.html
Ciężki temat, mam Coleusa ze swansona, ale on ma 450mg ekstraktu o niewiadomo jakiej dawce forskoliny. Próbowałem kapsułkę, dwie, połowę, jedną czwartą w połączeniu z 800mg karczocha i nie odczuwam spektakularnych efektów z wyjątkiem zamulenia gdy przedobrzę z Coleusem.
  • 95 / 3 / 0
Stosuję już ponad miesiąc noopept. Od 3 dnia używania go zacząłem widzieć konkretne efekty oraz wyostrzał mi się mocno wzrok.
Na aktualny moment stało się coś czego na razie nie potrafię wytłumaczyć. Nie jestem pewien czy któreś receptory się uwrażliwiły?