Difenhydramina - Wątek ogólny

Odwrotni agoniści receptorów histaminowych.
Zobacz też: Wikipedia

Moderator: Leki

Posty: 147 Strona 2 z 15

 

Rejestracja: 2006
Użytkownik nieaktywny
  • 325 / 2 / 0


Wziąłem wczoraj ponad 450mg DXM i difenhydaramine z apapu noc malego (6tabl.) i mialem zajebista jazde.
Bylo bardzo podobnie jak po benzydaminie tylko dzialanie bylo slabsze, nie bylo tych charakterystycznych smug i serce nie walilo.
Poza tym jazda byla do zludzenia przypominajaca ta po benzydaminie. Taki przyjemny euforyczny strach.
Chyba bede bral to czesciej, bo ciagle mam ogromna ochote na benze ale jak pomysle co bedzie nanastepny dzien to mi sie odechciewa.
Moze dexa zamienie na to. Difenhydramina i dimenhydrynat to delirianty tak samo jak benza.
Delirianty to chyba najlepsze, najbardziej euforyzujace psychodeliki jakie znam.
Ale to chyba tylko dla mnie bo mam bardzo nie typowa psyche.
Dla mnie najbardziej dolujacym psychodelikiem jest ziolo. Ale czasem sa dobre jazdy i ogolnie cos w tym jest bo lubie zapalic.
Dzisiaj juz wzialem 300 dexa i 300 difenhydraminy i niedlugo wezme tez 300 ale kody.

EDIT:
Wczoraj z 3 apapów noc wziąłem i jeszcze lepiej było. ogromna euforia. Tylko to chyba bardzo uzaleznia psychicznie.
Na drugi dzień dół i mysli sie tylko o tym żeby znowu wziąść dimenhydrynat, difenhydramine albo benzydamine.
Jebie we łbie nieźle.

 

Rejestracja: 2006
  • 37 / / 0


A taka duza dawka paracetamolu nie wplynie niekorzystnie?

Farmaceutyczny gigant oskarżony o wywołanie fali śmiertelnych przedawkowań

Nad potężną rodziną Sacklerów – właścicielami amerykańskiej firmy farmaceutycznej Purdue Pharma produkującej OxyContin – zbierają się czarne chmury. Czy w końcu nadszedł czas, by zapłacili za swoją rolę w rozpętaniu i podtrzymywaniu największej epidemii uzależnień w historii USA?

Perfumiarsko-orwellowski sposób na laboratoria wytwarzające MDMA

Holenderska policja testuje program zmiany obywateli w psy wykrywające nielegalne laby.

 

Rejestracja: 2007
Użytkownik nieaktywny
  • 57 / 1 / 0


Jeśli to ten syf z Apapu Noc, to on nie tyle podbija działanie kody co zmienia punkt nacisku - z opiatowego ciepełka na NODy. Wczoraj sprawdzałem - zrobiłem sobie roztwór 120 mg kody i 2 tabletki Apapu(czyli 50 mg difenhydraminy). Przyjemności prawie żadnej, tylko opiatowy luz. A jak się położyłem do łóżka to non stop mi się wkręcały dziwne wizje i wykrzywiało mi się myślenie. Średnio przyjemne moim zdaniem. Lepiej się zapierdolić porządnie morfiną lub difenoksylatem i mieć standardowe Nod Dreams.

Ale może to tylko moja indywidualna reakcja na Difen. W sumie może na to mieć wpływ fakt, że od pięciu dni spiduję, śpię po pół godziny dziennie i czuję się już od tego jak ścierwo rozjechanego kota... Jak tak sobie teraz o tym pomyślę, to ma nawet sens.

 

Rejestracja: 2006
Użytkownik nieaktywny
  • 325 / 2 / 0


raczej dużo paracetamolu nie pochłaniałem bo robiłem ekstrakcje tak jak z antidolu. Ale chemi sporo wtym jest na pewno bo wystarczy spojrzeć jaki to ma kolor, od chuja tego barwnika niebieskoro az odrzuca, a jeszcze to wypić.
Wiadomo ze lepiej sie najebac morfina albo difenoksylatem zamiast koda z difenhydraminą tylko najpierw trzeba miec do nich dostep.
Skad wziąść czysty difenoksylat.
Bo ten co jest w reasecu jest z atropina i działa słabiej niz loperamid.
Wziąłem kiedys cały reasec i praktycznie nic nie poczułęm. Następnego dnia jak wziąłem laremid to było o wiele mocniej.

 

Rejestracja: 2007
  • 3 / / 0


Polecam, jeśli ktoś ma znajomych w Anglii lek bez recepty z Tesco 'Sleep aid tabletes'. Koszt ok. 1,5 funta za 24 tabletki po 25 mg Diphenhydramine Hydrochloriade. Kupiłem sobie na powrót do kraju autobusem, bo nigdy nie mogę zasnąć w środkach lokomocji. Chyba wziąłem za dużo, pięknie było przez 2 godziny, a potem jakieś dziwne zasypianie, jakbym spadał w przepaść ;) sen murowany + ciekawe doznania. Polecam.

 

Rejestracja: 2007
  • 107 / / 0


Jeśli chodzi o wymiotowanie na Avio to... brałem 2 razy po 10 i nie miałem żadnych nieprzyjemności żołądkowych. Za to jest nieprzyjemna faza z sikaniem :-/ polecam wypić Tigera 1l do tej fazy bo ja po godzinie fazowania po prostu usypiałem :moody:

 

Rejestracja: 2007
  • 202 / 1 / 0


Aviomarin rozni sie od difenhydraminy obecnoscia 8-chlorokodeiny ale głowna substancja czynna jest tasama.

 

Rejestracja: 2007
Użytkownik nieaktywny
  • 622 / 5 / 0


alkem pisze:
Aviomarin rozni sie od difenhydraminy obecnoscia 8-chlorokodeiny ale głowna substancja czynna jest tasama.
Prawie masz rację.

Po prostu Difenhydramina metabolizuje się w organiźmie w dimenhydrynat (albo odwrotnie :D).

 

Rejestracja: 2006
  • 2312 / 9 / 0


Mam takie pytanko ?? Co może spotęgować działanie Dimenhydraminy z łatwo dostępnych środków , popularnych leków ?

 

Rejestracja: 2007
  • 107 / / 0


@ CosmoDo z tego co wiem to DXM... on wzmacnia prawie wszystko. Widzialem nawet jak niektorzy biorą acodin i avio i maja duzo lepsza faze niz po jednym czy po drugim. Ale to co Ci napisalem to raczej nie bedzie wzmocnienie avio a raczej dosc dobry mix :] i faza bedzie biegla rownolegle. To jest moja opinia byc moze błedna niech wypowie sie ktos mądrzejszy
Posty: 147 Strona 2 z 15
Wróć do „Antyhistaminy”
Na czacie siedzi 56 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości