Dezoksyefedryna, metyloamfetamina, meth
Więcej informacji: Metamfetamina w Narkopedii [H]yperreala
ODPOWIEDZ
  • 1 / / 0
Wczoraj zajebalem krechę tak z 4-6cm piko zjebalem detox po 9 miesiącach nie wiem co się w tedy stało u mnie w głowie ale miałem takiego bad tripa że napierdalem koledze z płaczem w kółko to samo że życie jest chujowe itd-normalna gadka że ludzie to kurwy. Zastanawiam się dlaczego mogło tak być, mam depresje i przyjmowałem Asertin 5mg dziennie, sam odstawiłem po 3 miesiącach bo po prostu nie działał. Potem stwierdzili mi psychozy to zacząłem przyjmować rispolept 1/4 tabsa tj 0.25mg. Oczywiście przed ćpaniem jakimkolwiek czy to nie zielone czy inne, robiłem detox od leków. I mam pytanie czy ten bad trip był po prostu od złego stanu psychicznego? Czy może od leków? (jestem amatorem dragów).
  • 4 / / 0
wszystko zalezy od stanu psychicznego. jesli mowisz caly czas ze jest ci zle i bedzie ci zle to twoja fazka tak bedzie wygladac. trzeba sobie wmowic ze jest dobrze i ze tak mialo byc i cieszyc sie tym co jest
  • 715 / 160 / 0
kurde zróbcie tak jak na fb, żebym mógł autora tematu zamiast nakarmić to przesłać mu krótkie "hahaha". Minkę przykro mi itd. Bo ma psychozy, ćpa mete i jest amatorem.
Po chuj chcesz pomocy jak kłamiesz?
ODPOWIEDZ
Newsy
Szympansy biesiadują? Sfilmowano je, gdy dzieliły się owocami zawierającymi alkohol

Ludzie od dawna spożywają alkohol i od tysiącleci odgrywa on rolę we wzmacnianiu więzi społecznych. Nowe badania wskazują, że nasi najbliżsi krewni – szympansy – mogą wykorzystywać alkohol w podobnym celu. Po raz pierwszy udało się sfilmować szympansy, które dzielą się sfermentowanymi owocami, w których stwierdzono obecność alkoholu.

Przemycają narkotyki w ciałach żywych jałówek. Eksport bydła z Meksyku do USA kwitnie

Meksykańskie kartele wykorzystują żywe bydło do przemycania narkotyków przez granicę USA. Narkotyki zaszywają wewnątrz zwierząt.