Napój o działaniu psychodelicznym, zawierający DMT – sposoby przyrządzania, opisy rytuałów, rady i wątpliwości.
Więcej informacji: Ayahuaska w Narkopedii [H]yperreala
ODPOWIEDZ
  • 4024 / 371 / 951
Ups... sory, sklep do którego link zapodałem jest bardzo ok i w ogóle polecam, tyle,że na dzień dzisiejszy mają do 24 sierpnia wakacje.
Mądraś/mądryś? Weź coś upichć! - Kuchnia [H]yperreala
Z głębokości uzależnienia swego wołający lub wołającym być chcący pomocnym? - Hyperreal [H]elp
  • 19 / 2 / 0
Nieprzeczytany post autor: denki »
moze mi ktos powiedziec jak to zrobic , skoro DMT jest nie legalne ?? czyli rosliny to zawierajace tez ??
mimosa jest nie do kupienia w pl ?? czy sie myle ??
kiedys byla a teraz nie ma.
z czego to teraz to zrobic , jaka roslina jest z dmt ??

wiem ze se moge poszukac ale mi sie nie chce , po to to forum zeby uzyskac odpowiedz

wiem ze pewnie jest to trez gdzies na forum , ale tez mi sie nie chce szukaj , wiec badzcie mili i dajcie odpowiedz
Nie znam się, nie ćpam, nie ćpałem, tylko sie edukuję.
Do niczego nie namawiam, nic nie sugeruję, nic nie wiem, to co piszę nie wiem czy jest prawdą, tylko zasłszane, przeczytane albo komuś się śniło.
  • 68 / 1 / 0
Nieprzeczytany post autor: losyart »
nie będzie przypału jak zamówię coś z tego sklepu (czytaj wjazdu) no i czy jesteście pewni że ten sklep nie wałkuje ??
losyart pisze:
szkoda że nie można edytować bo z chęcia bym dopisał w poprzednim poście mianowicie są tam różne rodzaje produktów Banisteriopsis Caapi jak i Mimosa Hostilis które najlepiej wybrać ??
losyart pisze:
Wybaczcie że się powtarzam ale przypuszczam że nikt nie zauważył moich pytań dlatego ponowiam zapytanie jak dostanę odpowiedź to mozna usunąć moje posty
Ostatnio zmieniony 18 sierpnia 2008 przez borrasca, łącznie zmieniany 1 raz.
  • 130 / 1 / 0
Nieprzeczytany post autor: jaffa »
Prosze o w miare szybka odpowiedz
Jutro bede gotowal Ayahuasce z Cappi 55g i Mimosy ? i tu jest pytanie ile dac mimosy?